رئیس جمهور در جلسه شورای اداری که در حاشیه سی امین سفر استانی به همدان داشت گفت: انتظار ما از همه مدیر این است با توجه به اینکه مدیریت اسلامی در محضر پروردگار داریم لذا انتطار از همه مدیران این است به پاسخگویی به مردم نیز  اهمیت دهند.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 28 July 2022

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری که در حاشیه سی امین سفر استانی به استان همدان داشت گفت: انتطار ما از همه مدیر این است با توجه به اینکه مدیریت اسلامی در محضر پروردگار داریم لذا انتطار از همه مدیران این است به پاسخگویی به مردم نیز  اهمیت دهند.

به گزارش تابناک همدان، آیت الله  سیدابراهیم رییسی، اظهار داشت:پاسخگویی در محضر پروردگار بر همه چیز مقدم است و پس از آن پاسخگویی نسبت به مردم، شهدا و صُلحا بر گردن مسئولان و همه ما است.

وی ادامه داد: مسوولیت پذیری نکته بسیار مهمی است که همه باید نسبت به فعالیت، ماموریت و خدمت داشته باشند به نحوی که بپذیرند و در قبال آن نیز پاسخگو باشند.

 

رییس جمهور افزود: همه باید برای ادای حق تلاش کنند، تمامی سازمان‌ها و ادارات باید نسبت به مسئولیتی که دارند پاسخگو نیز باشند چراکه پاسخگویی در قبال مسئولیت، امکانات و ظرفیت‌ها موجب ممتازی نظام اسلامی نسبت به سایر نظام‌ها شده است.

وی در خصوص استخدام و جذب نیرو در سازمان‌ها، حقوق و ارتقای شغلی و جایگاه افراد گفت:  باید بر مبنای عدالت باشد و این خواست به حق و مسلم مردم به دور از هر گونه فساد، روابط ناسالم و باندبازی است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه  در راس نظام اسلامی امام عادل باید باشد، شرط امامت عدالت است، افزود:  روابط ناسالم اداری را به طور کامل کنار گذاشت تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند و در این راستا باید عدالت اجرایی و اثباتی را در کشور پیاده و عملیاتی کنیم.

 

وی ادامه داد: بدنه اجرایی کشور باید عادل باشند تا مردم مزه عدالت را بچشند، این به معنای آن است که در مجلس قانون عادلانه تصویب و در بدنه دستگاه‌ها نیز قوانین با عدالت عملیاتی و اجرا شود.

رییس جمهور اشاره کرد: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و مردم شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام و کشور کرده اند.

وی با بیان اینکه  اقداماتی که برای گام دوم انقلاب شامل استقلال، عزت، علم و فناوری و اجرای عدالت ترسیم شده می بایست محقق شود تا مردم عدالت اداری را به خوبی احساس کنند، اذعان کرد:  باید از نیروهای کارآمد و تحول خواه در بدنه دولت استفاده کنید و مدیران ناکارآمد را کنار بگذارید، چراکه همین عوامل موجب معطل ماندن پروژه‌ای(طرح انتقال و آبرسانی بین حوضه‌ای همدان) به مدت ۱۷ سال در همدان شده در حالیکه طی همین چند ماه اخیر این پروژه به اندازه ۱۷ سال گذشته در آن کار شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار