در پی درج خبری با عنوان «پشت پرده شرکت ایثار چه کسانی هستند ؟!چرا پروژه بصورت ترک تشریفات به این شرکت غیر بومی واگذار شده است ؟»، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 27 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛در پی درج خبری با عنوان «پشت پرده شرکت ایثار چه کسانی هستند ؟!چرا پروژه بصورت ترک تشریفات به این شرکت غیر بومی واگذار شده است ؟»، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد. 

مدیر مسئول محترم خبرگزاری تابناک

نظر به درج مطلبی در خصوص چه کسانی پشت پرده انعقاد قرارداد با شرکت ایثار جهت تهیه و نصب نیوجرسی میباشند و اینکه چرا از شرکت های غیر بومی استفاده میشود بد‌ینوسیله جوابیه این اداره کل ارسال میگردد؛

۱-این اداره کل دارای سه قرارداد نیوجرسی میباشد که دو قرارداد منعقده به مبلغ ۶ میلیارد تومان و ۹میلیارد تومان جمعا”به مبلغ ۱۵میلیارد تومان با شرکت بومی پرهون دژ به مدیر عاملی آقای ربیعی میباشد این شرکت توان تولید روزانه تعدادی محدود با عمل آری سنتی (قوطه وری در آب )به مدت ۷روز بوده که در بازه زمانی باقیمانده تا اربعین فقط ۲۰درصد از نیاز ۳۰۰۰عددی این اداره کل را تامین میکند.

ترک تشریفات یکی از روشهای مناقصه است که در قانون پیش بینی شده است ،این اداره کل ۲ بار اقدام به برگزاری مناقصه نیوجرسی نمود ولی پیمانکار تعیین نشد ،مع الوصف

حسب مصوبه ۳۰تیرماه ۱۴۰۱ستاد اربعین به دستگاههای اجرایی اجازه داده شده است نظر به کمبود وقت جهت انتخاب پیمانکار از روش ترک تشریفات استفاده شود.

قرارداد با شرکت ایثار ترکیبی از باکس و نیوجرسی است ،از همه مهمتر نیوجرسی یک ابزار ایمن سازی برای حفظ جان کاربران جاده ای بوده که باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد شرکت ایثار که وابسته به بنیاد شهید است بزرگترین تولید کننده قطعات بتنی غرب کشور با ۱۰خط تولید بوده که با قیمت بسیار مناسبی به کل کشور حتی خراسان رضوی هم خدمات می دهد مقایسه کیفیت نیوجرسی شرکت ایثار با دیگر پیمانکاران را به کاربران جاده ای واگذار میکنیم.

محل بازدید در محور ایلام مهران حد فاصل بانروشان تا سه راهی جندالله علیهذا تعدادی تصویر از نیوجرسی پیمانکار بومی ارسال میگردد.

پاسخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مطلب تابناک ایلامپاسخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مطلب تابناک ایلامپاسخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مطلب تابناک ایلام

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار