معاون سیاسی در مارگون :
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سومین روز از هفته دولت در نشست شورای اداری شهرستان مارگون حاضر شد .
کد خبر: ۱۰۶۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳ 28 August 2022




به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست در ابتدا با تبریک هفته دولت به بیان اقدامات قابل تامل و درخور دولت سیزدهم در کشور و استان اشاره کرد و گفت : خدمت بی منت به مردم از اصول مهم و اولویت‌های دولت سیزدهم است و باید مسئولان در هر رده‌ای به بیان خدمات یکساله دولت بپردازند و به طور شفاف عملکرد و دستاورد‌ها را به اطلاع مردم برسانند.

وی اقدامات و تلاش‌ها برای تقویت زیرساخت‌های اساسی و مهم در حوزه‌های مختلف در استان را قابل تقدیر دانست و افزود: در هفته دولت امسال بیش از ۴۷۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان در حال کلنگ زنی یا افتتاح هست که این خود نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان است.

وی در ادامه هدف از حضور در نشست شورای اداری این شهرستان را پیگیری طرح‌های نیمه تمام، در حال کار یا آماده کلنگ زنی و بهره‌برداری عنوان کرد و افزود: باید لیست این طرح‌ها برای بهره‌برداری و دیگر موارد در هفته دولت آماده و گزارشی از اقدامات و عملکرد در این زمینه جهت اقدامات بعدی در اسرع وقت به استانداری استان نیز ارسال شود.

هاشمی خدمت بی منت به مردم فهیم و قدرشناسی را از اصول و استراتژی‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ما مسئولان وامدار این مردم هستیم و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم بخششی در عواقب مسئولیتمان نخواهیم داشت.
معاون استاندار گریزی نیز به فضای مجازی و محاسن و معایب آن زد و گفت: امروزه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از راه فضای مجازی در حال القائ نوامیدی و پمپاژ یاس و ناکارآمد جلوه دادن مسئولان نظام هستند و نیاز هست همگان با هوشیاری و دشمن شناسی مراقب این حربه‌های شوم باشند.
وی امنیت اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارج از استان را از اولویت‌های مهم برشمرد و افزود:در خصوص منافع مردم و استان با هیچ احدی تعارف نداریم و با مخلان نظم و امنیت با شدت و اقتدار برخورد خواهیم کرد.
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها در این شهرستان اشاره کرد و افزود هم اکنون ۲۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و ۱۵ طرح دیگر با اعتباری معادل ۹۰۸ میلیارد ریال آماده افتتاح و یا کلنگ زنی است.

گفتنی است در ابتدای این نشست مسئولان و مدیران شهرستان مارگون به بیان دیدگاه‌ها، نکته نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.
بعد از این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه فرماندار و برخی مسئولان شهرستانی از مدرسه دو کلاسه در روستای شهنیز شهرستان مارگون و چند طرح دیگر بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار