آیین انعقاد تفاهم نامه گازرسانی بین شرکت گاز استان همدان و ستاد برگزاری مراسم اربعین استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 29 August 2022
آیین انعقاد تفاهم نامه گازرسانی بین شرکت گاز استان همدان و ستاد برگزاری مراسم اربعین استان برگزار شد.
 
گازرسانی به موکب‌های اربعین در سطح استان
 
به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در آیین گفت: به شکرانه اقتدار فرامنطقه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل برکت خون شهداست، امروز شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین در دو کشور ایران و عراق هستیم. 

محمد صادق محبی نظر افزود: در راستای خدمات رسانی به موکب‌های عزاداری و مسیر تردد زائرین اربعین در سطح استان آمادگی اجرای خدمات پشتیبانی و گازرسانی 
می‌باشیم. 
به گفته وی، انشعابات موقت موکب‌ها باید با نظارت پیوسته بر عملکرد و ایمنی آن توسط مسئولین موکب‌ها بوده و تمامی موکب‌ها موظفند به تجهیزات اطفاء حریق مجهز باشند و از وسایل گازسوز استاندار استفاده نمایند.

در ادامه سیدرضا موسوی رییس ستاد خدمتگزاران اربعین استان با اشاره به اینکه خدمت برای اباعبدالله (ع) نه قسمت است و نه فرصت، بلکه یک دعوت از سوی حضرت زهرا (س) است افزود: با نگاه مثبت و ویژه همه خادمان امام حسین (ع) از تعداد ۸ موکب در سال ۹۳ امسال بیش از ۱۱۰ موکب در استان ساماندهی شده اند و با هدف حفظ انسجام و ارتقای کیفی خدمات رسانی به زائران در قالب گروه بندی‌هایی انجام وظیفه می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه اربعین تبدیل به یک فرهنگ و گفتمان جهانی شده است ادامه داد: امروز شاهد توسعه و فراگیری فرهنگ جامع اربعین در سراسر جهان هستیم و در همدان، امسال میزبان بیش از ۴ میلیون زائر عبوری می‌باشیم که از چند کشور جهان نیز می‌باشند و این فرصت مغتنمی است برای تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی که این امر با ترجمه برخی کتب تغریظ شده مقام معظم رهبری به چندین زبان انجام می‌گردد.

همچنین در این مراسم از سیدرضا موسوی که از آزادگان عملیات کربلای ۴ در دوران دفاع مقدس می‌باشد توسط مدیرعامل شرکت گاز استان همدان و اعضای شورای فرهنگی این شرکت تقدیر بعمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار