فرمانده انتظامی آباده از دستگیری ۲ سارق به عنف موتورسیکلت و کشف موتورسیکلت مسروقه توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 16 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان آباده با تهدید سلاح سرد و سرقت ۳ میلیارد ریال وجه نقد از راکب موتورسیکلت، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او گفت: مأموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی هر دو سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، گفت: سارقان در بازجویی اولیه به سرقت به عنف موتورسیکلت اقرار کردند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه در سوابق سارقان جرایمی از قبیل سرقت و خرید و فروش موادمخدر نیز به چشم می‌خورد، تصریح کرد: سارقان به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه مجموعه انتظامی این شهرستان از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار