مسئولان و روابط عمومی‌ها برای احیای ظرفیت‌های مغفول فارس تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 16 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در دیدار با مدیرکل صدا سیمای فارس گفت: فارس رتبه اول وقف را در کشور دارد که نیازمند احیا است.
ایمانیه افزود: با وجود تاکید‌های فراوانی که درباره احیای موقوفه‌ها به مسئولان اوقاف داشته ایم، اتفاق خاصی رخ نداده و نیاز است که رسانه ملی با تهیه گزارش، در این زمینه یاری رساند.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فارس در زمینه‌های مختلف گفت: به علت کم کاری برخی مسئولان و مدیران روابط عمومی بعضی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.
استاندار فارس به نقش موثر صدا و سیما در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در وقایع اخیر از فضای مجازی آسیب دیدیم لذا نباید در این فضا منفعل باشیم.
ایمانیه گفت: ماجرا‌های اخیر باعث شد خداوند یک فرصت جدید برای نظام فراهم کند و یک تلنگر برای همه بود تا به وظایف خود بیشتر توجه کنیم.
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس هم گفت: بازنمایی و بازنشانی ظرفیت‌های هویتی، مذهبی، هنری، علمی و تاریخی فارس در سطوح بین المللی، ملی و محلی در اولویت برنامه‌های رسانه ملی قرار دارد.
احمد پهلوانیان، بازتاب خدمات نظام در همه بخش‌ها و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان و نقد عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را از رسالت‌های اصلی رسانه ملی عنوان کرد و افزود: این نقد‌ها منصفانه، مشفقانه و محترمانه خواهد بود.
این دیدار با هدف تقویت جایگاه استان فارس در رسانه ملی برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار