مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس از آغاز پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری، افزایش نرخ رشد جمعیت و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر که در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند، در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 09 November 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسین پورنورعلی از آغاز پویش لبخند مادری با حمایت مالی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف تشویق به فرزندآوری، فرزند پروری و حمایت از خانواده‌های دارای فرزند ۳ قلو و بیشتر که در سال ۱۴۰۱ متولد شده اند، خبر داد و گفت: در نخستین مرحله اجرای این طرح برای خانوار‌های دارای سه فرزند ۷۲ بسته پوشاک برای مدت ۶ ماه به ارزش ۱۱ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: همچنین سه پکیج سیسمونی شامل پوشاک، حوله، و لوازم بهداشتی هر بسته به ارزش ۳ میلیون تومان به همراه یک کارت هدیه سه میلیون تومانی و یک وام بدون بهره به خانواده‌های دارای سه فرزند اهداء می‌شود.

او با تاکید بر اینکه اولویت اعطای این بسته‌ها با خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر است، یادآور شد که ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در راستای بحث فرزند آوری و حمایت از بنیان خانواده و برای زوج‌های نابارور حمایت‌های خوبی انجام می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار