فرماندار درگزین:
فرماندار درگزین اعلام کرد: از نانوایی های نمونه شهرستان تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ 14 November 2022

فرماندار درگزین اعلام کرد: از نانوایی های نمونه شهرستان تقدیر خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، کمیل خواستان با تاکید بر این که خدمات رسانی در نانوایی ها باید افزایش یابد، گفت: درگزین، شهرستانی با ظرفیت کشاورزی است و این موضوع بستر مهاجرت کارگران فصلی از شهرستانها و حتی استانهای همجوار را به درگزین فراهم کرده است.


وی افزود:  تلاش کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان باعث شد تا در زمان حضور کارگران فصلی، شهرستان با کمترین مشکل برای تامین آرد و نان مواجه شود که از این جهت تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار درگزین،  بازرسی نانوایی ها در سطح شهرستان به صورت مستمر انجام و گزارش آن به دبیرخانه کارگروه ارسال شود.


به گفته وی، از نانوایی هایی که به نحو مطلوب به مردم خدمات ارائه می کنند و نانوایی های برتر شهرستان هستند تقدیر می شود.


خواستان بیان کرد:  با بررسی و ارزیابی نانوایی های سطح شهرستان ، از ۳ نانوایی سطح شهر قروه ، یک نانوایی در شهر کرفس، یک نانوایی در بخش مرکزی و یک نانوایی در بخش شاهنجرین تقدیر خواهد شد.


وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه اخیر با پیگیری های صورت گرفته حدود ۶۰۰ کیسه آرد مازاد در بین نانوایی های شهرستان توزیع شده است، گفت: این کار به منظور کاهش صف ها توزیع شده که میتوان گفت نمونه آن در هیچ شهرستانی مشاهده نشده است.


خواستان خاطرنشان کرد:  در صورت تاسیس نانوایی مجتمع که اقدام به پخت ۳ نوع نان از ساعت  ۷صبح تا ۱۸ کند، از طرف فرمانداری حمایت می شود.


وی با اشاره به اینکه نبود نانوایی در بعد از ظهر کمی مردم را با مشکلاتی مواجه کرده بود، اعلام کرد: با حمایت های صورت گرفته هم اکنون نانوایی گل گندم در خیابان شهرداری اقدام به پخت بعد از ظهر می نماید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار