عضو شورای اسلامی شهر شیراز :در خصوص کمربندی جنوب شهر شیراز، طرح ایمن سازی داریم و این طرح در کمیسیون حمل و نقل در حال اجراست و معضل اصلی، تملک است که برای تملک کل مسیر باید تعیین تکلیف شود و شهرداری بحث ایمن سازی را شروع کرده و تقاطع غیرهمسطحی هم اجرا کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 10 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: علی اکبر سلطانی در نشست خبری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: مهمترین راهبردی که شورای اسلامی ششم شهر شیراز و کمیسیون حمل و نقل شورا به سرانجام رساندن کارهای بر زمین مانده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: دسترسی مناسب به خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی از دستور کارهای ویژه شورای اسلامی و شهرداری شیراز است

وی اعلام کرد: پایانه های حمل و نقل برون شهری «شهید کاراندیش» و «شهید مدرس» به بیرون از شهر خواهند رفت و برای مجموعه «بیدود» لایحه ای شهرداری ارائه داد و مصوبه آن مصوب شد اما هنوز شرکت «بیدود» پای کار نیامده است.

سلطانی اعلام کرد: در خصوص کمربندی جنوب شهر شیراز، طرح ایمن سازی داریم و این طرح در کمیسیون حمل و نقل در حال اجراست و معضل اصلی، تملک است که برای تملک کل مسیر باید تعیین تکلیف شود و شهرداری بحث ایمن سازی را شروع کرده و تقاطع غیرهمسطحی هم اجرا کرده است.

وی همچنین گفت: پیرامون میدان «قصردشت» و خیابان «وکلا»، عملکرد رینگ بررسی شده و با 50 درصد موافقت مواجه شده است و در حال بررسی تمام موارد هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار