نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابراز نگرانی عربستان از شکست برجام گفت: عربستان و کشورهای منطقه ای محلی از اعراب ندارند، از این رو تلاش می کنند به اشکال مختلف ابزار وجود کنند وگرنه در معادلات هسته ای نه سر پیازند نه ته پیاز.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 17 December 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری  با اشاره به ابراز نگرانی عربستان از شکست برجام گفت: عربستان و کشورهای منطقه ای محلی از اعراب ندارند، از این رو تلاش می کنند به اشکال مختلف ابزار وجود کنند وگرنه در معادلات هسته ای نه سر پیازند نه ته پیاز.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: اگر سعودی ها نگران مسائل هسته ای هستند به اسرائیل، سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی اعتراض کنند که چرا به این رژیم اجازه داشتن بمب اتمی را داده اند. ایران فعالیت صلح آمیز هسته ای دارد و تمام فعالیت های اتمی خود را تحت نظارت بازرسان آژانس انجام می دهند.

وی اظهار داشت: این کشورها به خودشان زحمت ندهند و بحث های هسته ای را قاطی مسائل سیاسی نکنند، اگر عربستان از موضوع دیگر تحت فشار است برنامه هسته ای جایی برای جبران نیست، آنها فکری برای مهار موشک های یمن کنند و به مسائل هسته ای ایران و توافق برجام کاری نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار