رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تقویت ناوگان مکانیزاسیون استان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 20 December 2022

رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تقویت ناوگان مکانیزاسیون استان خبر داد .

به گزارش تابناک همدان، مهدی جهانگیری گفت :بر اساس تجربیات ارزنده به دست آمده از اجرای طرح جهش تولید در دیم زار ها در دو سال گذشته برای خرید ادوات مورد نیاز طرح با هدف تقویت ناوگان مکانیزاسیون در مناطق محروم در دیم زار ها ،با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بانک ملی در استان اجرا شد .

وی ادامه داد: در سال زراعی 1401-1402 نیز طرح جهش تولید در دیمزار های استان با محوریت کشاورزی حفاظتی در سطوح اجرایی حفظ بقایای 30 درصدی ،کشت عمود بر شیب ،کشت مستقیم بدون شخم و تبدیل آیش زرد به سبز در تمام شهرستان ها در حال اجراست.

رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: درسال جاری نیز تسهیلات قرض الحسنه برای خرید ادوات مورد نیاز طرح، نظیر دستگاه های کشت مستقیم،زیر شکن ،انواع سمپاش ،لولر غلطکی ،هد برداشت حبوبات ،هد برداشت کلزا ،سنگ جمع کن ،پهباد و همچنین تسهیلات بازسازی کمباین های برداشت غلات به کشاورزان فعال در طرح پرداخت می شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون 230 پرونده در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها تشکیل و به شعب منتخب بانک ملی معرفی شده اند . او اظهار کرد از این تعداد 48 متقاضی موفق به دریافت این تسهیلات و خرید ادوات مربوطه شده اند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار