به بهانه نشست استاندار با معتمدین آبدانان؛
دیداری که در نوع خود کم نظیر و خلاقانه بود که خلا آن در جامعه امروز ما و خصوصا در این شرایط حساس کنونی کاملا احساس می شود و از این نوع دیدارها و گفتگوها طی ادوار گذشته کم یافت می شود.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 25 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ روز پنج شنبه استاندار ایلام طی سفری یک روزه به آبدانان همراه با نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل اداره اطلاعات استان و تعدادی از مدیران کل با معتمدین و منتفذین این شهرستان پیرامون مسائل و حوادث اخیر دیدار و گفتگو کردند.

دیداری که در نوع خود کم نظیر و خلاقانه بود که خلا آن در جامعه امروز ما و خصوصا در این شرایط حساس کنونی کاملا احساس می شود و از این نوع دیدارها و گفتگوها طی ادوار گذشته کم یافت می شود.

دیدارهایی از جنس خودمانی، بدون روتوش و سانسور که واقعیت‌های جامعه را در فضایی آرام و بدون تنش بیان می شود.

در این دیدار دو طرف ماجرا یعنی مردم و مسئولان بدون واسطه و بی پرده حرفهای خود را بیان و دیدگاههای خود را در قالب نقد و نظر اظهار نمودند.

فضای حاکم بر جلسه آنچنان از صمیمیت و دوستی برخوردار بود که حائلی که بر اثر غفلت و کج سلیقگی عده ای بین ملت و حاکمیت بوجود آمده کاملا بر طرف و دو طرف صادقانه و بدور از هیاهو دیدگاه و نظرات خود را بیان می کردند؛ تا نقش و اراده مردم در اداره حکومت کاملا متبلور گردد.

در این دیدار به نمایندگی از مردم تعدادی از معتمدین شهرستان بخوبی و با اشرافیت کامل تقریبا همه آنچه که حرف دل عامه مردم بود را بیان و خواسته های آنها را بدون لکنت زبان در خصوص اتفاقات اخیر و نیز منشأ بروز این اتفاقات اظهار داشتند .

از آن طرف نیز مسئولان امنیتی با طمانینه و سعه صدر حرف آنها را شنیده و با تشریح ظوابط قانونی مسائل را حلاجی، کاستی ها را قبول و به اشتراکاتی رسیدن که می توان با کمک همدیگر و تلاش دو جانبه مشکلات موجود را حل و فصل نمود.

و اما انتظار است علاوه بر اجابت مطالبات مردم، استاندار محترم و متولیان امر بصورت متناوب و در زمانهای مشخص اینگونه جلسات را حتی با جوانان و قشرهای مختلف تداوم و در دستور کار قرار داده تا سوءتفاهم ها برطرف و پایانی بر مناقشات باشد.
بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار