شعبانی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۸۷۲ ازدواج در شهرستان جهرم به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 01 January 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: محمدحسن شعبانی در بازدید از اداره ثبت احوال جهرم، گفت: رسیدگی به امور، مسائل و مشکلات مردم، تکریم و احترام و به دست آوردن رضایتمندى شهروندان در سیستم هاى ادارى مهم ترین اولویت است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: ثبت وقایع حیاتی شهروندان و بروزرسانی آمار و اطلاعات در این حوزه یک امر بسیار با اهمیت و حساس است پرسنل ثبت احوال شهرستان با تمام مشکلات و کاستی‌ها به نحو مطلوب در حال ثبت و انجام آن هستند که‌ قابل تقدیر است.

 

وی با تاکید بر افزایش صدور کارت هوشمند ملی در شهرستان، بیان کرد: بیش از ۷۵ درصد شهروندان جهرمی تاکنون کارت هوشمند ملی دریافت کردند و همچنین بیش از ۷۰ درصد از شهروندان شناسنامه جدید دارند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم گفت: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۲ هزار و ۱۶۹ نفر متولد و ۷۸۹ نفر فوت شدند.

 

شعبانی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ قریب به هزار و ۱۸۰ ازدواج صورت گرفته، بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون هم ۸۷۲ ازدواج در شهرستان جهرم به ثبت رسیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه به نرخ پایین باروری اشاره کرد و گفت: نرخ باروری در سال ۱۴۰۰، حدود هفت درصد بوده که نسبت به سال ۹۹ تنها حدود ۱۳ دهم درصد افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/691

برچسب ها: ازدواج ، طلاق ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار