مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام:
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی شمیم عشق به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 19 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری اظهار داشت: این مسابقه با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری، اداره کل تبیلغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار می شود.

وی افزود: منبع این مسابقه کتاب ” سبک زندگی فاطمی” (دفتر اول): نگاهی به زندگانی با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و رابطه آن با افزایش جمعیت؛ گردآوری و تنظیم” سفیران فاطمیه” می باشد که نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b2n.ir/e31423 قابل دریافت می باشد.

مدیرکل کتابخانه های ایلام گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز میلاد امام علی(ع) ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱است و روشهای ارسال پاسخ نامه از طرق زیر می باشد:۱- پست الکترونیک به آدرس: cheraghi.ali1370@gmail.com2- شماره پیام رسان بله: ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ ۳- شماره پیامک: ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ است.

حیدری ادامه داد: لینک دریافت پاسخ نامه جهت شرکت در مسابقه:https://uupload.ir/view/مسابقه_کتابخوانی_به_مناسبت_هفته_زن_دی_ماه_۱۴۰۱_(۴)_lq9u.xlsx/ می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به ۶۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار