طبق آخرین گزارش اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا یا داشتن علائم مشکوک این بیماری، در مراکز درمانی فارس بستری شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 24 January 2023

تابناک فارس به نقل از  ایسنا:براساس گزارش آماری وضعیت کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح سه‌شنبه ۴ بهمن در فارس، با انجام ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۴۱۸ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع ۶۶۲ هزار و ۹۸ بیمار مثبت شناسایی شده است.

برپایه این گزارش، با بستری ۱۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۶۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۵ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۱۷۱ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۵۳ هزار و ۸۶۹ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این آمار حاکیست که در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا صبح سه‌شنبه چهارم بهمن، هشت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۲۳ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

از تعداد کل واکسن‌های تزریق شده، ۳ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵ دُز نوبت اول، ۳ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۸۱ دُز نوبت دوم، ۱ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۸۷۵ دُز نوبت سوم و ۱۳۵ هزار و ۴۶۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار