رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی خانمی جوان که اقدام به برداشت غیر مجاز 4 میلیارد ریال رمز ارز از کیف پول دیجیتالی همسر خود نموده بود، خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 26 February 2023

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" رئیس پلیس فتا استان فارس بیان كرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر برداشت غیر مجاز رمز ارزهای وی از کیف پول دیجیتالی خود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: شاکی بیان داشت چندی پیش متوجه شده است که دسترسی‌های غیرمجازی نسبت به حساب رمز ارز ایشان صورت گرفته است که در نهایت از کیف پول دیجیتالی وی مبلغ 4 میلیارد ریال رمز ارز به صورت غیر مجاز در چندین مرحله برداشت شده است.

این مقام سایبری گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسايي و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار كنند.

رئیس پلیس فتا فارس با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمه همسر شاکی بوده است، گفت: شهروندان بهتر است به منظور پیشگیری از هرگونه دغدغه خاطری نسبت به خرید رمز ارز و نگهداری آن در کیف‌های الکترونیکی خود، ابتدا دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و از ذخیره رمز‌های عبور و نام کاربری روی گوشی‌های خود اکیدا خودداری کنند و برای کیف‌های دیجیتالی خود از رمز‌های پیچیده و غیر قابل حدس استفاده نمایند.

سرهنگ "سلیمانی" از هموطنان خواست : در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک و یا مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار