مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه اندازی کرده است تصریح کرد: دشمن در موضوعات امنیتی وارد عرصه شده و با برهم زدن تعادل امنیتی در جامعه سعی دارد تا تعداد محدودی از افراد که تحت سیطره خودشان هستند را به کف خیابان بیاورد وبا اعتراضات خیابانی و شعارهای جنسیتی «زن، زندگی، آزادی» تفکر غرب را در کشور رواج دهد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 01 March 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: ابراهیم بیانی در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع پاسدار و نقش آن در انقلاب اسلامی که در ناحیه احمد ابن موسی علیه السلام شیراز برگزار شد، با توجه به اهمیت ماه شعبان و توصیه امام راحل و رهبر معظم انقلاب با این نگاه که همه معصومین این دعا را خوانده‌اند گفت‌: در فرازی از این دعا آمده است که هرکس به پیامبر و اهل بیت وی توسّل جوید در این اقیانوس و طوفان‌های سهمگین ایمنی می‌یابد و هرکس آن‎ها را رها کند غرق می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در ادامه گفت: هر کسی که ملازم و همراه با امام زمان باشد، ملحق به‌حق است.

بیانی، در ادامه به حکومت‌های اسلامی ایجاد شده از ابتدا تاکنون اشاره کرد و گفت: اولین حکومت در طول حدود ۱۴٠٠سال پیش حکومت پیامبر بود که بیشتر از ده سال طول نکشید و دومین حکومت اسلامی توسط حضرت علی علیه السلام تشکیل شد و بعد از ۲۵ سال خانه نشینی وی فقط توانست ۴سال و نه ماه حکومت اسلامی داشته باشد.

وی به سومین حکومت اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بعداز حکومت حضرت علی علیه السلام حکومت امام حسن مجتبی علیه السلام شروع شد که این حکومت نیز همه مورخین نقل می کنند که بیش‌تر از دو ماه طول نکشید.

سردار بیانی با ابراز اینکه هیچ یک از ائمه با توجه به مقتضیات زمان نتوانستند حکومت اسلامی پایدار تشکیل دهند خاطرنشان شد: خیلی از علمای تراز اول و بزرگ شیعه همچون علامه مجلسی که قبل از انقلاب اسلامی بودند همیشه آرزوی تشکیل حکومت اسلامی و حسرت یک تنفس در دایره انقلاب اسلامی را داشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، در ادامه به چهارمین حکومت اسلامی که در سال ۱۳۴۲ با قیام امام راحل شروع و در سال ۱۳۵۷به پیروزی رسید اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۴۴ بهار از انقلاب اسلامی، می گذرد و همین امر باعث شد که تاج افتخاری حفظ انقلاب اسلامی به پاسداران سپرده شود.

وی با بیان این که دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن اسلام و انقلاب گذاشته تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی به نتیجه برسد پیروز است و اگر به نتیجه نرسد اسلام شکست می‌خورد و اگر این انقلاب توسط ایادی استکبار سیلی خورد معلوم نیست که چند صد سال دیگر باید طول بکشد تا چنین انقلابی بوجود بیاید.

سردار بیانی، با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ایران راه اندازی کرده است تصریح کرد: دشمن در موضوعات امنیتی وارد عرصه شده و با برهم زدن تعادل امنیتی در جامعه سعی دارد تا تعداد محدودی از افراد که تحت سیطره خودشان هستند را به کف خیابان بیاورد وبا اعتراضات خیابانی و شعارهای جنسیتی «زن، زندگی، آزادی» تفکر غرب را در کشور رواج دهد.

وی با بیان اینکه شرایط امروز جهانی شرایط بسیار حساسی است با توجه به اتفاقات پیش روی رژیم صهیونیستی افزود: مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند این اختلافات که در رژیم صهیونیستی اتفاق می‌افتد حتما به شکست و افول این رژیم منجر خواهد شد.

بیانی با اشاره به این که در طول این ۷۴سال برای نخستین بار است که مردم با شعارهای گوناگون علیه این رژیم سر می دهند خاطر نشان شد: اگر در کشوری دیگر این شعارها را می‌دادند سقوط آن کشور حتمی و قطعی بود.

وی، به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: ناف همه مسائل اقتصادی به دلار وصل شده و تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد وضعیت به همین شکل ادامه دارد، لذا متاسفانه با کوچکترین افزایش دلار تمام اجناس نیز افزایش قیمت پیدا می کنند در حالی که خیلی از اجناس بازار هیچ ربطی به دلار ندارد و دولت در صدد است تا رابطه دلار و ریال را کاهش دهد و التهاب بازار را کمتر کند.

پایان پیام/ س

برچسب ها: دشمن ، جنگ ترکیبی ، امنیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار