معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دشمنان بعد از درماندگی در برابر ملت ایران جنگ ترکیبی را در پیش گرفتند و موفقیت‌هایی را نیز به دست آوردند، اما حضور کنونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گواه این مطلب است که این توطئه دشمن نیز راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 12 February 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با انقلاب اسلامی ۲ هزار و ۵۰۰ سال دیکتاتوری را پشت سر گذاشتیم که در آن نظر مردم اهمیتی نداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی جشن بزرگی است چرا که شعار اساسی آن همان استقلال آزادی جمهوری اسلامی محقق شده و در بخش‌های مختلف نیز ظهور کرده است.

او گفت: امروز اگر حرف از استقلال کشور می‌زنیم دلیل آن این مساله است که در مقاطع مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی کشور‌های شرق و غرب علیه ما متحد شدند این نشان می‌دهد که ما وابسته به هیچ کشوری و هیچ زور گویی در عالم نیستیم.

محبی پور با بیان اینکه استکبار جهانی در مقابل استقلال ایران ایستادگی می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی که انتخاب مردم ایران است بیش از چهل انتخابات در این کشور در طول ۴۴ سال گذشته برگزار کرده که بی نظیر است.

او گفت: مردم به هر کسی که در انتخابات‌های مختلف رای دادند بر کرسی نمایندگی مجلس، شورا‌های اسلامی، ریاست جمهوری و ... نشست که این نشانه آزادی مردم ایران است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس شعار اصلی مردم ایران که دشمنان از آن خشمگین و ناراحت هستند و بر علیه ملت ما با هم متحد شدند را جمهوری اسلامی دانست و گفت: در همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب بار‌ها بنگاه‌های سخن پراکنی عنوان می‌کردند که غیرممکن است بعد از جنگ جهانی دوم که جهان به دو بخش شرق و غرب عالم تقسیم شده کشوری بتواند مستقل باقی بماند، اما ملت ایران مستقل ماند و به چهل و پنجمین سال عمر خود نیز پا گذاشت.

او گفت: دشمنان بعد از درماندگی در برابر ملت ایران جنگ ترکیبی را در پیش گرفتند و موفقیت‌هایی را نیز به دست آوردند، اما حضور کنونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گواه این مطلب است که این توطئه دشمن نیز راه به جایی نخواهد برد.

محبی پور گفت: در سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دلاور مردان نیروی هوایی ارتش، رمز موفقیت مردم ایران در وحدت مردم و مسئولان عنوان شد و راهپیمایی امروز مردم ایران نیز نشانگر اتحاد ملت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار