رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۵ فروردین‌ماه در ۸۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 11 April 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگران: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در نشست خبری با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از مناسبت‌های مهم در تقویم کشورمان است گفت: امسال شعار روز جهانی قدس «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونیستی هستیم که از درون دچار درگیری و اختلاف شدند.

ملک مکان به مسیر‌های راهپیمایی در استان فارس اشاره کرد و افزود: مردم روزه‌دار شیراز ساعت ۱۰ روز جمعه راهپیمایی خود را از چهارراه ۱۵ خرداد آغاز و به سمت خیابان لطفعلی خان زند_چهارراه پیروزی_ خیابان ۹ دی حرکت می‌کنند.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان در راهپیمایی در نهایت در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجمع می‌کنند، یادآور شد: در شهرک‌های اطراف شیراز از جمله گویم، گلستان و صدرا، مراسم راهپیمایی در همان مناطق برگزار و به مصلای نماز جمعه ختم می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی مراسم راهپیمایی در شیراز است که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

ملک مکان گفت: کمپین و پویش‌های مجازی و فضاسازی محیطی ایجاد و از ۲ خانواده شهید در محل حرم تجلیل می‌شود.

او با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در مسیر‌های راهپیمایی نیز در چهار نقطه گروه‌های سرود دانش آموزی را خواهیم داشت. همچنین غرفه‌ای برای کودکان با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان و ارایه محصولات عفاف و حجاب با تخفیف برپا خواهد شد.

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار