رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان این که بازرسی و نظارت بر بازار باید مردم محور باشد گفت: مردم خودشان تخلفات بازار محصولات کشاورزی را به سامانه تلفنی ۰۷۱۳۲۱۷۲۰۲۰ گزارش دهند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ 26 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان این که بازرسی و نظارت بر بازار باید مردم محور باشد گفت: مردم خودشان تخلفات بازار محصولات کشاورزی را به سامانه تلفنی ۰۷۱۳۲۱۷۲۰۲۰ گزارش دهند.
مجتبی دهقان پور تصریح کرد: در برخورد با متخلفین حوزه بازار محصولات کشاورزی منافع فرد متخلف باید آنچنان تحت تاثیر قرار گیرد تا سودای ارتکاب دوباره تخلف از بین برود.
دهقان پور با اشاره به اینکه در برخی از کشور‌ها مردم خود تخلفات بازار را در سامانه مختص آن ثبت می‌کنند و در صورت اثبات تخلف مجازات‌های سنگینی همچون محرومیت از خدمات اجتماعی برای متخلفین اعمال می‌شود، افزود: با بهره گیری از ابزار‌ها و قانون‌های موجود باید برای جبران جای خالی حلقه مفقوده کمک کنیم تا کاهش تخلفات به دنبال داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای طرح فجر تا فطر در مجموع بیش از ۵۱ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های اساسی در این استان ثبت شده است، اضافه کرد: در این مدت بیش از ۳۸۰۰ پرونده تخلف تشکیل که منجر به صدور رای جریمه بیش از ۳۴ میلیارد ریالی شده است.

 

برچسب ها: گران فروشی ، میوه ، گزارش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار