در مراسمی به مناسبت روز ملی اصناف از روسای اتحادیه ها و تعدادی از اصناف و بازاریان ملایر تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۸ 26 June 2023

در مراسمی به مناسبت روز ملی اصناف از روسای اتحادیه ها و تعدادی از اصناف و بازاریان ملایر تجلیل شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "میثم زندیه" رئیس اتاق اصناف شهرستان ملایر در همایش و آیین پاسداشت روز ملی اصناف و تجلیل از روسای اتحادیه ها و پیشکسوتان این عرصه در جمع اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی ضمن تبریک روز ملی اصناف اظهار کرد : به گفته رهبر انقلاب اصناف اولین قشری بودن که به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و نقش به سزایی در اقتصاد کشور داشتند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور گفت : اصناف همواره با تلاش و کوشش خود در پی کسب و کار و روزی حلال بوده و در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی نقش خوب خود را ایفا کرده اند .

زندیه با تاکید بر اهمیت و جایگاه اصناف در چرخه اقتصادی کشور و شهرستان ملایر افزود : جامعه بزرگ اصناف با تلاش ،تعامل و همکاری در حوزه کاری خودشان به رشد تولید و رونق اقتصادی کمک می کنند.

وی با اشاره به همدلی و همکاری خوب در اتاق اصناف اظهار امیدواری کرد و گفت : اصناف از مبالغ افزایش مالیات در تصمیم گیری های کلان گلایه مند هستند ، امیدواریم  برای رفع این مشکل مسئولان شهرستان کمک و به یاری اصناف بیایند.

زندیه با اشاره به برگزاری جشنواره مبل و منبت در روزهای آتی افزود: به همت حجت الاسلام آزادیخواه نماینده شهرستان ملایر پنج هزار ثانیه تبلیغات از صدا و سیمای کشور از ۸  الی ۱۶ تیرماه به مناسبت برگزاری جشنواره مبل و منبت روی آنتن شبکه ملی می رود و امیدواریم که منشا خیرو برکت بیشتر در شهرستان شود.

رئیس اتاق اصناف ملایر اعلام کرد : شهرستان ملایر حدودا دارای تعداد ۱۴ هزار واحد نصفی و ۲۹ اتحادیه است.

"حجت الاسلام احد آزادیخواه" نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه اثر گذار اصناف بیان کرد : اصناف، کسبه و بازاریان شهرستان افرادی با انصاف و متدین هستند و دارای جایگاه محترمی در نزد عموم مردم هستند.

وی تصریح کرد : رشد تولید و آرامشی که در بازار حاکم است مرهون فداکاری همین خانواده بزرگ اصناف و بازاریان است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان این عرصه با اهدا لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار