مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت:علاوه بر کند بودن روند صدور پروانه ساختمانی مسکن ملی، تامین زمین در شیراز را هم از دیگر مشکلات بیان کرد و با اشاره به اینکه در شهر شیراز ۷۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد تنها برای حدود ۲۰ هزار واحد زمین تامین شده است که نیاز است شهرداری‌ها و فرمانداری شیراز هم به کمک بیاید تا این مشکل رفع شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 27 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: طالبان در همایش فرمانداران استان در شیراز با بیان اینکه از ۱۴۲ هزار واحد مسکونی که در نهضت ملی مسکن در استان فارس باید ساخته شود تنها برای حدود ۴۰ هزار واحد پروانه ساختمانی صادر شده است از فرمانداران خواست تا روند صدور پروانه ساختمانی واحد‌های مسکونی طرح ملی مسکن را از طریق شهرداری‌ها پیگیری کنند تا با سریع‌تر روند ساخت در بازه زمانی ۴ ساله واحد‌ها به متقاضیان تحویل شود.

طالبان علاوه بر کند بودن روند صدور پروانه ساختمانی مسکن ملی، تامین زمین در شیراز را هم از دیگر مشکلات بیان کرد و با اشاره به اینکه در شهر شیراز ۷۵ هزار نفر ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد تنها برای حدود ۲۰ هزار واحد زمین تامین شده است که نیاز است شهرداری‌ها و فرمانداری شیراز هم به کمک بیاید تا این مشکل رفع شود.

طالبان گفت: با وجود برخی از مشکلات و موانع استان فارس در حوزه طرح نهضت ملی مسکن در بین کلان شهر‌های کشور در بحث تامین زمین مقام اول کشور را دارد و از جایگاه خوبی برخوردار است.
در این همایش قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس هم فرمانداران را موظف کرد تا با متولیان این طرح همکاری و مشارکت کنند تا واحد‌های مسکونی در بازه زمانی ۴ ساله که برای تحویل مشخص شده است، به متقاضیان تحویل داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار