مدیرکل کمیته امداد ایلام از اهدای سبدهای غذایی و معیشتی به تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر از مادران باردار و شیرده استان که نیازمند کمک غذایی هستند؛ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 01 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری روز دوشنبه  اظهار داشت : یکی از برنامه های این نهاد برای حمایت از زنان باردار و شیرده توزیع این سبدهای غذایی بین افراد دهک های یک تا پنج جامعه است.

وی افزود: این زنان در استان شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای آنان ماهیانه سبدهای غذایی به ارزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط کمیته امداد در نظر گرفته شده و به آنان اهداء می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: همچنین در راستای ارتقاء سلامت مادران باردار و شیردهی که در ابتدای ماه چهارم بارداری تا ماه ششم شیردهی هستند؛ این تعداد زن نیازمند کمک غذایی از طرف مراکز بهداشتی و مراکز جامع سلامت شهرستان های ایلام، چوار، ایوان، مهران ، زرین آباد، دره شهر، بدره، دهلران، آبدانان ، سیروان، چرداول به دفاتر کمیته امداد معرفی شده و یا در حال معرفی هستند.

طاهری تاکید کرد: سال گذشته در چهارچوب برنامه حمایتی کمیته امداد در این زمینه تعداد یک هزار مادر باردار و شیرده مشمول این طرح بودند و از سبدهای معیشتی ماهیانه کمیته امداد برخوردار شدند./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار