فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: باند سه نفره سارقان مسلح و به عنف در استان گلستان با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ 08 September 2023

به گزارش تابنناک گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر با اشاره به جزئیات انهدام باند سه نفره سارقان مسلح و به عنف در استان، اظهارداشت: باند سه نفره سارقان مسلح و به عنف در استان گلستان با تلاش نیرو‌های انتظامی دستگیر شدند.

وی افزود: این گروه خشن با زور شبانه وارد منزل مسکونی مردم می‌شدند و با تهدید کودکان و زنان با ضرب وجرح و زخمی کردن اعضای خانواده به وسیله دو قبضه سلاح و سلاح‌های سردی که به همراه داشتند اقدام به سرقت طلای خانواده‌ها می‌کردند.

یکی از مالبختگان می‌گوید: ناگهان سه نفر شبانه وارد خانه شدند و همسرم شروع به فریاد کشیدن کرد و آن‌ها با تهدید اسلحه طلا‌ها را از دست همسرم خارج کردند و او را زخمی کردند.

یکی دیگر از مالبختگان هم تعریف می‌کند: ناگهان سه نفر وارد خانه شدند و همسرم به سمت اتاق خواب رفت و در را بست آن‌ها با لگد در را شکستند ووارد اتاق خواب شدند و با چاقو زیر چشم همسرم را زخمی کردند وبا یه چاقو هم به دستش زدن وطلا‌ها را بردند.

یکی دیگر اینگونه تعریف می‌کند: سه نفر وارد خانه شدند دست دخترم النگو بود، النگو‌ها را با قیچی بریدن و النگو‌های همسرم را هم قیچی کردندو دست او را هم زخمی کردند.

خانمی می‌گوید: در آشپزخانه مشغول کار بودم که ناگهان سه نفر وارد خانه شدند و با خشونت وتهدید اسلحه وچاقو طلا‌های مرا سرقت و دستم را زخمی کردند

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهمان تاکنون به بیش از ۵۰ فقره سرقت مسلحانه و به عنف اعتراف کرده‌اندو متهمان در شهر‌های کلاله، گنبدکاووس، گرگان، کردکوی و تعدادی از شهر‌های شمالی استان مرتکب سرقت شده‌اند.

سردار دادگر با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی با پلیس گفت: مخفیگاه سردسته باند در یکی از روستا‌های شرق گالیکش بود شناسایی شد و ۲ نفر از متهمان با گلوله پلیس زمین گیر شدند و یک نفر هم پس از چند روز هنوز در بیمارستان بستری است.

یکی از سارقان پس از دستگیری می‌گوید: فکر نمی‌کردم در کمتر از ۱۵ روز پلیس به ما برسد و این‌قدر پلیس پیگیر باشد اماناگهان دیدم از همه جا پلیس به مخفیگاه ما حمله کرد.

یکی دیگر از متهمان پرونده می‌گوید: در صدم ثانیه همه جا پر از پلیس شد و به طور ناگهانی از در و دیوار پلیس وارد شد و ما را دستگیر کردند واز مالبختگان طلب بخشش می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: مالباختگان و مصدومان با حضور در پلیس آگاهی ضمن شناسایی متهمان از اقدام سریع پلیس آگاهی قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خواستار برخورد قضایی شدید با مجرمان شد و گفت: با همه اختیارات قانونی با سارقان مسلح برخورد می‌کنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار