مراسم تشییع پیکر پاک شهید گلستانی حمله تروریستی تفتان سیستان و بلوچستان در شهرستان کلاله در شرق استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 09 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، محمد میرشکاری با حضور پرشور مردم قدرشناس و شهید پرور و مسئولان کشوری و استانی ، از مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان کلاله به سمت گلزار شهیدان این شهر برگزار شد.پیکر شهید پس از تشییع در گلزار شهدای کلاله به خاک سپرده ‌شد.

سرتیپ دوم رضا فریبا معاون آماد و پشتیبانی فراجا، استاندار گلستان، برخی مدیران کل استان و مدیران شهرستانی به همراه ائمه جمعه و جماعات کلاله از حاضرین در مراسم تشییع پیکیر شهید میرشکاری بودند.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا با تسلیت شهادت 2 نفر از ماموران این یگان توسط تروریست‌ها در منطقه تفتان استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران فراجا انتقام لازم را از تروریست‌ها خواهند گرفت.

سرتیپ دوم رضا فریبا در حاشیه مراسم تشییع پیکیر شهید محمد میرشکاری در کلاله به خبرنگاران اظهارداشت: مردم ایران اسلامی بدانند که ماموران فراجا تا آخرین قطره خون برای امنیت قدم برخواهند داشت.

وی افزود: تروریست‌های کوردل هم بدانند که همکاران این شهید پاسخ لازم را به آنها خواهند داد و آنها خواب راحتی نخواهند داشت.

سرتیپ دوم فریبا اضافه کرد: شهید میرشکاری از پرسنل معاونت آماد و پشتیبانی انتظامی سیستان و بلوچستان بودند که در حین انجام ماموریت خدمات‌رسانی به همکاران خود، ناجوانمردانه توسط تروریست‌های کوردل به شهادت رسیدند.

شهید مدافع امنیت، محمد میرشکاری شب اربعین، در حمله تروریست‌های مسلح به یکی از واحد‌های انتظامی تفتان در استان سیستان و بلوچستان به همراه یک سرباز وظیفه، به شهادت رسید.

شهید میرشکاری در شهرستان کلاله زندگی می‌کرد و دو فرزند از او به یادگار مانده است.

بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان «تفتان» سروان محمد میرشکار رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار