بی احترامی به وزیر کابینه یک دولت یعنی بی احترامی به ان کشور که متاسفانه کشورهای عربی با تاسی از رژیم پادشاهی عربستان این رویه را در پیش گرفته اند که نمونه عینی آن بازداشت معلمان ایرانی و تراشیدن سر آنان است
کد خبر: ۱۱۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 17 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از پاتوق وبلاگنویسان شهرستان لنده، در پی بازداشت معلمان ایرانی در امارات باردیگر شاهد جسارات کشور های عربی به پاسپورت ایرانی هستیم که لازم است مسوولان نسبت به حفظ وکرامت پاسپورت ایرانی پاسخی قاطع دهند.

بی احترامی به وزیر کابینه یک دولت یعنی بی احترامی به ان کشور که متاسفانه کشورهای عربی با تاسی از رژیم پادشاهی عربستان این رویه را در پیش گرفته اند که نمونه عینی آن بازداشت معلمان ایرانی و تراشیدن سر آنان است.

بی احترامی به پاسپورت ایرانی باید از سوی دولتمردان بررسی به کشور های که بی احترامی کرده اند باید پاسخی متقابل داد تا کرامت پاسپورت ایرانی محفوظ بماند و شاهد چنین اتفاقاتی برای اتباع ایرانی در گوشه وکنار دنیا نباشیم.

به همین منظور عده ای از جوانان و معلمان شهرستان لنده در پاسخ به این اقدام دولت امارات با راه اندازی پویش مردمی"پاسپورت ایرانی کرامت ایرانی"، رسیدگی فوری به این مسئله و سایر اقدامات دولت هایی که به پاسپورت ایرانی بی احترامی کردند را از مسوولان خواستار شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار