مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از انسداد برخی از محورهای مواصلاتی از جمله آزادشهر به شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ 07 November 2023

عادل مصدقی تابناک گلستان اظهار کرد: بارش‌های رگباری از بعدازظهر امروز در گلستان آغاز شده و سبب آبگرفتگی و انسداد برخی از محور‌ها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: بارش‌های سیلابی سبب مسدود شدن آزادشهر به شاهرود در محدوده خوش ییلاق و تیل آباد شده و همچنین محور اولنگ (رامیان به شاهرود) هم مسدود است.

وی از مسدود شدن برخی از راه‌های روستایی محور خوش ییلاق از جمله کاشیدار خبرداد و گفت: با توجه به بارش‌های سیلابی، سنگ و رسوبات و مصالح و گل و لای به سطح جاده آمده و نیرو‌های راهداری مشغول پاکسازی محور‌ها هستند.

مصدقی عنوان کرد: همچنین در دوراهی کلاله به جنگل گلستان هم آبگرفتگی اتفاق افتاده، اما ترافیک برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: مسیر توسکستان (گرگان به شاهرود) و آزادشهر- گالیکش- جنگل گلستان، محور جایگزین مسیر‌های مسدود در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هم اکنون عوامل و نیرو‌های راهدای با ماشین آلات و تجهیزات مشغول پاکسازی و رفع انسداد محور‌ها هستند.

مصدقی بیان کرد: براساس اطلاعات سامانه بارشی شرایط ناپایدار جوی تا ظهر فردا ادامه دارد و از مردم می‌خواهیم که از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت قبل از شروع حرکت با تماس با سامانه ۱۴۱ نسبت به اطلاع از شرایط جاده‌ها اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از آماده باش بودن نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی این مدت در استان خبر داد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار