مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ورود خسارت 90 میلیاردی به جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در سیلاب اخیر خبر داد و گفت: 150 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین از ابتدای وقوع سیلاب تاکنون در حال فعالیت است.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک گلستان، عادل مصدقی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های سیل‌زده استان گلستان، اظهار کرد: سیلاب اخیر خسارات جدی را به راه‌های استان زده است.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد تومان خسارت این سیلاب به حوزه راه‌های استان گلستان بوده و تلاش‌های اولیه با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات شروع شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تاکید کرد: همچنان در ورودی شهرستان گالیکش، پل ورودی که یکی از پل‌های مهم است، عملیات در حال انجام است، شرایط پل تثبیت شده و اقدامات ایمنی لازم در حال انجام است.

مصدقی گفت: روز گذشته در روز تعطیل نیز فعالیت لازم انجام شد و پل کاملا پاکسازی شده و اقدامات لازم به منظور رفع نگرانی تخریب پل نیز انجام شده و عملیات بتن‌ریزی انجام شد و پل کامل تثبیت شد.

وی اضافه کرد: در محور گنبدکاووس به کلاله که روز نخست چند ساعت مسدود بود کامل بازسازی شده و محور پاکسازی شده و تردد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: در محور خوش‌ییلاق نیز چند مورد مشکلات سیلابی داشتیم که مشکل برطرف شده است.

مصدقی گفت: بامداد روز گذشته یک رانش در محور اولنگ رامیان داشتیم که اقدامات موثری در روز گذشته توسط همکاران ما انجام شد و تردد در مسیر برای روستائیان برقرار است.

وی اضافه کرد: تمامی راه‌های روستائی استان نیز پاکسازی شده و در پارک ملی گلستان نیز در محدوده استان خراسان شمالی شاهد تخریب مسیر و مسدودی راه هستیم که همکاران در خراسان شمالی در حال مرمت مسیر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: امروز مسوولان کشوری در منطقه گلستان و خراسان شمالی حضور خواهند یافت و بازدید‌های لازم را انجام خواهند داد.

مصدقی گفت: تمام تلاش ما بر این است با تامین اعتبارات لازم بتوانیم هرچه سریعتر شاهد بازگشایی کامل مسیر و مردمت محور‌های مواصلاتی باشیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار