شهردار ملایر از اجرای پروژه های متعدد و اتمام عملیات بهسازی و تکمیل فضای سبز بلوار سادات با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و در راستای ارتقا و بازسازی عرصه‌های سبز شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 15 November 2023

شهردار ملایر از اجرای پروژه های متعدد و اتمام عملیات بهسازی و تکمیل فضای سبز بلوار سادات با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و در راستای ارتقا و بازسازی عرصه‌های سبز شهری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "مجید فرجی" شهردار ملایر با اشاره به اجرای پروژه های متعدد شهرداری ملایر در سال جاری اظهار کرد : یکی از اقدامات مهم شهرداری رسیدگی به بلوارها و بهسازی آنها در کنار توجه به بوستان‌های سطح شهر است که تغییر چهره شهر را به همراه دارد.

وی با اشاره به اهمیت حسن اجرای پروژه‌ها و رعایت نکات فنی، بیان کرد : پروژه‌های عمرانی و خدماتی در صورتی چشمگیر خواهند بود که روند اجرایی آنها علاوه بر کیفیت، سرعت عمل داشته باشد تا بتواند رضایت شهروندان را جلب کند و در این راستا با اقدام مشترک نیروهای خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سبزبانان پرتلاش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، پروژه بهسازی بلوار سادات به طول 1200 متر در مدت زمان کوتاهی به اتمام رسید.

فرجی افزایش سطح کمی و کیفی فضای سبز را از مؤلفه‌های مهم در زیباسازی شهر و افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان عنوان کرد و گفت: تعریض بلوار سادات، تعویض جداول فرسوده بلوار با سنگ گرانیت، خاک‌ریزی، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار با لوله‌گذاری حدود 4000 متر، ساخت ایستگاه فیلتراسیون، نصب 1200 عدد آبپاش مخفی شونده (هانتر) جهت استفاده بهینه از منابع آبی موجود و افزایش بهره‌وری آبیاری، کاشت چمن، درخت، درختچه و کاشت بیش از 1100 عدد گل رز هفت رنگ از جمله اقدامات انجام شده جهت ساماندهی و بهسازی این بلوار پرتردد می‌باشد.

شهردار ملایر ساماندهی و تکمیل فضای سبز مجموعه بی‌نظیر جهان کوچک، احداث بوستان جدیدکوی شهید زرینی، تکمیل پروژه بوستان شقایق، بهسازی بوستان‌های محله‌ای شهید فراهانی،عفاف و بهسازی بلوار کریم خان زند را از دیگر طرح‌های عمرانی در حوزه فضای سبز  شهری عنوان کرد که به صورت همزمان در حال اجرا می‌باشند و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدوم شهرداری در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار