سرهنگ "علی حسن حیدری "در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "بهار"، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا که به صورت بلا صاحب پارک شده بود، مشکوک شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳ 15 January 2024

فرمانده انتظامی شهرستان " بهار" از کشف خودرو تیبا سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی حسن حیدری "در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "بهار"، هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو تیبا که به صورت بلا صاحب پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و استعلام از سامانه پلیس توسط ماموران انتظامی مشخص شد خودرو توقیفی سابقه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی بهار با اشاره به این که خودرو به پارکینگ انتقال داده شده است، گفت: جلب رضایت عمومی مردم هدف اصلی پلیس است و نیروی انتظامی در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف مقدار ۱ کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک و ۳۹ گرم شیره تریاک و دستگیری ۱ نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: روز گذشته و در حین گشت زنی ماموران کلانتری ۱۹ "فرهنگیان" در چهاراه میدان بار همدان، فردی را که به طرز مشکوکی در حال رد و بدل کردن شیء با فردی دیگری بود را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی در ادامه گفت: پس از انتقال این فرد به کلانتری و در بازرسی بدنی از وی مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و شیره کشف که پس از هماهنگی با مقام قضائی از منزل این فرد بازرسی به عمل آمد و مقدار ۱ کیلو و ۲۷۰ گرم تریاک و ۳۹ گرم شیره تریاک کشف شد.

سرهنگ نجفی صالح در ادامه گفت: متهم با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از همشهریان عزیز خواست: با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰، یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اجرای "رزمایش آرامش در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" از اجرای چهارمین مرحله رزمایش "آرامش در شهر" در این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر در حاشیه شهر و اطراف محیط‌های آموزشی، چهارمین مرحله از رزمایش"آرامش در شهر" طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جانشین گروه فنی مهندسی ۴۳ سپاه، نمایندگان ادارات خدمات رسان شهرداری، اورژانس، هلال احمر و بهزیستی و ۳۰ اکیپ از نیرو‌های انتظامی شهرستان و مشارکت یگان ویژه و پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ستاد انتظامی شهرستان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در این رزمایش تعداد ۵۵ نفر از معتادین متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند و مقدار ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۵ هزار عدد قرص‌های غیر مجاز مواد مخدر، ۱۰ عدد وسایل استعمال موادمخدر، ۱۰ دستگاه ترازوی توزین و چند تیغه قمه و قداره کشف شد.

سرهنگ ساکی در خاتمه بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرایم مرتبط با مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

دستگیری باند سارقان منزل در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری یک سارق و ۲ نفر مالخر و کشف سرقت منزل در منطقه "حصار امام " (ره) در شهر همدان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: با اعلام یک فقره سرقت منزل در محله حصار امام (ره) در همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پرسنل کلانتری ۱۹ "فرهنگیان" قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی در این خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی و شگرد‌های پلیسی، محل اختفاء این فرد شناسایی و پس از دستگیری و انتقال به کلانتری به سرقت اعتراف کرد و ۲ نفر از همدستان خود به عنوان مالخر را نیز معرفی کرد که با دستگیری هر ۲ نفر، تمامی اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

سرهنگ نجفی صالح در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری ۲ سارق داخل خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری ۲ سارق داخل خودرو و کشف ۲ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
سرهنگ"هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: با اعلام چندین فقره سرقت داخل خودرو در داخل شهرک "فرهنگیان" همدان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان شخصی در این خصوص شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی این شخص دستگیر و پس از انتقال به کلانتری یک نفر دیگر را به عنوان همدست خود معرفی کرد که پس از دستگیری فرد دوم و با انجام تحقیقات خاص پلیسی، وی به ۲ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ نجفی صالح در ادامه گفت: هر ۲ نفر با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار