امام جمعه گرگان گفت: امروز فریادهای جهانی علیه اسرائیل بلند شده و دنیا در برابر این رژیم موضع گیری می کند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ 19 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هفته آینده هفته بسیار مبارکی است، شب دوشنبه دهم ماه رجب ولادت امام جواد (ع) به عنوان جوانترین ائمه ماست و چه زیباست که نسل جوان ما اگر به دنبال الگو هستند از این امام بزرگ پیروی کنند و درس بگیرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به سیزدهم ماه رجب، ولادت امام علی (ع)، افزود: این دو عید عزیز را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و خاندان پیامبر (ص) تبریک می‌گوییم و به برکت وجود این بزرگواران و امام زمان (عج) نیز پیروان منتظر مهدی (عج) مورد لطف و عنایت خودشان قرار دهد.
نورپفیدی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف نیز از برنامه‌های بسیار خوبی است که چند روزی توجه انسان را از این جهان مادی جدا می‌کند.

وی ادامه داد: در ماه رجب خانه خدا و مهمان خدا بودن نقش بسیاری در ساختن انسان دارد و وقتی انسان سه شبانه روز مهمان خدا در خانه خدا باشد بهره‌های بسیار بالای معنوی خواهد برد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: ما واقعا به این جنبه‌های معنوی و ارتباط با خدا نیاز داریم که همین ضرورت وجودی انسان است.

نورمفیدی با اشاره به حمله موشکی برادران سپاه به مقر‌های تروریست‌های داعشی و وابسته به اسرائیل و جاسوس‌های اسرائیل در اربیل عراق و ادلب سوریه، گفت: به دنبال حرکت تروریست‌ها در کرمان سپاه ضربه حسابی به این تروریست‌ها زد و تا حدی انتقام خون شهدای کرمان گرفته شد.

وی با با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به ادلب سوریه از فاصله یک هزار و ۲۰۰ کیلومتری از خوزستان زده شد، افزود: فاصله ایران تا اسرائیل یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر است و این بدین معناست که اسرائیل این پیام را دریافت کند که طی کردن فاصله یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر برای نیرو‌های نظامی ما به وسیله موشک کار ساده‌ای است.

نورمفیدی گفت: تروریست‌هایی که بخواهند علیه ایران کاری کنند در هیچ جای دنیا امنیت ندارند حتی آن جاسوس اسرائیلی که در اربیل عراق به درک واصل شد.

وی ادامه داد: یک پیام کلی به جهان می‌دهیم که ما علاقمند به ایجاد تنش در منطقه نیستیم، اما اگر خواسته باشند برای ملت و کشور ما دردسر و مزاحمت ایجاد کنند ما پاسخ قاطع خواهیم داشت.

امام جمعه گرگان با اشاره به ایستادگی مردم یمن در برابر زورگویی‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس، گفت: مردم آفریقای جنوبی هم علیه اسرائیل و در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین شکایت کردند که نفس این شکایت در دنیا بسیار معنا دارد.

وی افزود: امروز فریاد‌های جهانی علیه اسرائیل بلند شده و دنیا در برابر اسرائیل موضع گیری می‌کند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار