فرمانده مرزبانی گلستان گفت: با تلاش مرزبانان گلستان و همکاری مرزبانی مازندران، باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 23 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ احمدرضا حاتمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان و دریابانان شمال کشور با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند سازمان یافته مواد دخانی در شهرستان محمود آباد با خبر شدند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های، قضائی مرزبانان و دریابانان این دو استان همجوار در بازدید از مکان شناسایی شده و تحت نظر، ۱۰ نفر متهم را دستگیر و بیش از ۸ میلیون نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی گلستان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان‌کرد: متهمان سیگار‌های قاچاق را از مرز‌های غربی کشور وارد و پس از بسته بندی از طریق دریا با استفاده از قایق‌های تندرو به کشور آذربایجان منتقل می‌کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات دو دستگاه جی پی اس، یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای ثریا، هشت دستگاه تلفن همراه، یک عدد دوربین، ۵ دستگاه خودروی سواری و کامیون، یک دستگاه موتور سیکلت، ۳ دستگاه قایق، یک دستگاه تراکتور متعلق به متهمان که در امر حمل و جابجایی کالا‌های قاچاق مورد استفاده قرار میگرفتند توقیف گردیدند و پرونده تشکیل و از طریق مراجع قضایی تحت رسیدگی میباشد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در پایان از عزم قاطع مرزبانان و دریابانان در مبارزه با قاچاق کالا و معضلات اجتماعی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را از طریق پل اتباطی ۱۱۰ به پلیس و مرزبانی استان گلستان اطلاع دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار