دهمین کنگره بین المللی دو سالانه آسم و آلرژی چهارشنبه با حضور جمعی از متخصصان، پژوهشگران،استادان و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گشایش یافت.
کد خبر: ۱۱۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 29 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:این کنگره علمی به مدت سه روز به بررسی و تببین تازه های علمی در عرصه آسم و آلرژی می پردازد و می کوشد تا همگام با پیشرفت های شگرف علوم و فناوری های زیستی و پزشکی در سال های اخیر، بویژه در زمینه تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری های آسم و آلرژی، تازه ترین دستاوردهای پژوهشی را ارائه کند.

دبیر علمی دهمین کنگره بین المللی دو سالانه آسم و آلرژی در حاشیه مراسم افتتاحیه این کنگره گفت : متخصصان در این کنگره می کوشند تا یافته های علمی خود را در عرصه های مختلف علوم بالینی و پایه عرضه کنند و با بحث و تبادل نظر با همکاران، افق های نوینی در خدمت رسانی به بیماران و جامعه علمی کشور ایجاد کنند.

دکتر سید حسام الدین نبوی زاده افزود:رویکرد های تازه به بیماران مبتلا به آسم ، پیشگیری از بیماری آسم و سایر بیماریهای آلرژیک ، درمان حملات حاد و مزمن آسم ، تشخیص های افتراقی آسم ، بررسی علائم مختلف بیماری آسم و نحوه برخورد با آسم در حالات مختلف بیماری مثل عمل جراحی و حاملگی از جمله محوری های این کنگره علمی است .

وی ادامه داد : رویکرد به بیماران مبتلا به آلرژی پوستی ، نحوه تشخیص و درمان بیماران مبتلا به آلرژی غذایی ، رویکرد به بیماران مبتلا به آلرژی بینی ، واسکولیت های شایع در کودکان ، آلرژی دارویی و نقص ایمنی از دیگر محورهای این نشست علمی است .

این کنگره علمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز،انجمن آسم وآلرژی ایران ومرکز تحقیقات آلرژی شیرازبه مدت سه روز برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار