نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: استان فارس در روزگاران گذشته دارای جایگاه و تجارت فراوان در صنعت مخابرات بود اما امروز اینگونه مجموعه های بزرگ ساخته شده قبل و بعد از انقلاب در استان فارس یا تعطیل و یا در حال تعطیل شدن هستند که جای نگرانی فراوان دارد.
کد خبر: ۱۲۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵ 04 November 2015
تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله اسد الله ایمانی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران مخابرات فارس و تهران با اشاره به اینکه استان فارس سابقه طولانی در صنعت مخابرات و ارتباطات دارد یادآور شد: روزگاری استان فارس صاحب تجارب فراوان در صنعت مخابرات بود ولی امروز شاهد تعطیل شدن کارخانه و رشد این صنعت هستیم.

وی تصریح کرد: این حرکت بزرگ از حدود ۲۸ سال قبل از استان آغاز شد و مجموعه ای بزرگ مخابراتی با اشتغال فراوان فعالیت خود را برای رشد و توسعه این صنعت آغاز کرد.

امام جمعه شیراز افزود: اما امروز اینگونه مجموعه های بزرگ ساخته شده قبل و بعد از انقلاب در استان فارس یا تعطیل و یا در حال تعطیل شدن هستند که جای نگرانی فراوان دارد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: آنچه که باید امیدوار باشیم رسیدن به روزهای موفقیت و راه اندازی مجدد صنایع بزرگ استان است تا نیروهای توانمند فارس بتوانند رسالت های خود را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نمی توان در مقابل ارتباطات مقاومت کرد، گفت: موضوع ارتباطات که جامعه بشری امروز را آنقدر نزدیک ساخته که در حکم یک دهکده کوچک است و یکی از ویژگی های این مجموعه رسیدن سریع اخبار به یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: این ابزار در اختیار خوب و بد جامعه قرار دارد و بستگی دارد که چگونه از این مهم برای توسعه و پیشرفت استفاده شود زیرا هیچگونه راه برگشتی برای کم کردن ارتباطات وجود ندارد و نمی توانیم درها را بر روی خودمان ببندیم.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: ارتباط در تمامی دنیا وجود دارد اما موفقیت برای کسانی است که به بهترین شکل از آن استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط امروز کسانیکه برای بهره برداری ضعیف عمل کنند بازنده هستند و باید بتوانیم از این تکنولوژی روز دنیا به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

امام جمعه شیراز افزود: اگر به این ارتباطات جدید بی تفاوت باشیم به طور حتم دیگران از ما جلوتر خواهند رفت و آن موقع می توانند نقشه های خود را اجرایی کنند.

آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه مشورت گرفتن از اخلاق بسیار مطلوب است، گفت: اینکه مدیران مخابرات سالانه سفرهای زیارتی و سیاحتی داشته باشند بسیار خوب است زیرا در جلسات مشورتی با استانهای مختلف دانش و علم خود را به مشارکت خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار