سامانه جدید بارشی که از اواخر دیروز وارد استان شده بیشتر مناطق فارس را در برگرفته است.بارش شدید باران در شهر نورآباد ممسنی مدارس نوبت عصر این شهر را روز سه شنبه به تعطیلی کشاند.بر اساس پیش بینی ها از اواخر امروز شاهد کاهش ابر از مناطق شمال و مرکز فارس خواهیم بود اما جنوب فارس کماکان میزبان بارندگی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 10 November 2015
سامانه جدید بارشی که از اواخر دیروز وارد استان شده بیشتر مناطق فارس را در برگرفته است.بارش شدید باران در شهر نورآباد ممسنی مدارس نوبت عصر این شهر را روز سه شنبه به تعطیلی کشاند.

به گزارش تابناک فارس:بر اساس پیش بینی ها از اواخر امروز شاهد کاهش ابر از مناطق شمال و مرکز فارس خواهیم بود اما جنوب فارس کماکان میزبان بارندگی خواهد بود.

بنابرین مناطق جنوبی استان تا یکی دو روز آینده شاهد تداوم باران خواهند بود.

میزان بارندگی های اخیر
در بارندگی اخیر، مرودشت با 29 میلیمتر بیشترین بارندگی و شهرستان های فسا، آباده، اقلید، نورآباد، خنج، فراشبند و صفاشهر با دو تا 5 میلیمتر کمترین میزان بارندگی را داشته اند.
جامع افزود: در شیراز نیز 11 میلیمتر باران بارید.
میزان بارندگی ها سایر نقاط استان در سامانه بارشی اخیر در اردکان 15، ارسنجان 15، استهبان 10، تخت جمشید 29، درودزن 21، فیروزآباد 8، کازرون 7 بوانات 7، و نی ریز 9 میلی متر بوده است.

ترافیک جاده های فارس روان است
رییس پلیس راه های شمال فارس گفت: هم اکنون وضعیت ترافیک در همه محورهای استان فارس و ورودی و خروجی های منتهی به شیراز عادی و روان گزارش شده است.
سرهنگ کسری سیروسی افزود: محورهای استان از جمله شیراز - سپیدان ، شیراز - یاسوج ، شیراز - مرودشت و شیراز - کازرون تردد روان است.
سرهنگ سیروسی از رانندگان خواست با توجه به بارش باران در این محورها و کاهش میدان دید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

آماده باش دستگاه های فارس
با توجه به شدت بارش ها در فارس مدیرکل بحران استانداری فارس اعلام کرد آمادگی مقابله با بحران های احتمالی به‌طور کامل فراهم‌شده و دستگاه‌ها در رابطه با بارش‌ها در آماده‌باش کامل هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
انشا اله بارندگیها ادامه داشته باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار