استاندار فارس گفت: برخی افراد در مقابل هرگونه برنامه ریزی برای پیشرفت و توسعه استان ایستادگی می کنند و به دنبال عقب ماندگی فارس هستند.
کد خبر: ۱۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ 12 March 2015
به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در دهمين جلسه شوراي اداري استان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با مسئولان منابع طبيعي و محيط زيست، اظهار داشت: بايد به هشدارهاي جدي رهبر معظم انقلاب در اين زمينه بيش از گذشته توجه كنيم زيرا با ادامه روند فعلي، تا چند سال آينده چوب حراج به همه عرصه هاي منابع طبيعي و محيط زيست زده مي شود.
نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه توسعه استان نيازمند مشاركت جدي بخش خصوصي براي اجراي طرح هاي بزرگ اقتصادي است، افزود: تشنج آفريني و ايجاد التهاب، موجب مي شود توانائي مديران استان صرف پرداختن به حاشيه هاي بيهوده شود.
وي با تاكيد بر اين كه بروز اتفاقات تلخ در جريان سفر يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به شيراز، در شأن پايتخت فرهنگي ايران و سومين حرم اهل بيت(ع) در كشور نبوده است، گفت: همه بايد تلاش كنند در چارچوب قانون و بر اساس وظايف خود حركت كنند.
استاندار فارس با اشاره به بررسي اختلاف حقوقي ميان دانشگاه شيراز و دانشگاه علوم پزشكي شيراز در سطح رياست جمهوري و صدور حكم در اين زمينه، اظهار داشت: اين استان در زمينه رفع مسائل حقوقي ميان دستگاه هاي اجرايي در سطح كشور پيشتاز است و به همين دليل مورد تقدير معاون حقوقي رئيس جمهوري نيز قرار گرفته است.
نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه چهار رديف اعتباري جديد در بودجه سال 94 براي اين استان در نظر گرفته شده است، افزود: ترميم و احياي مجموعه تخت جمشيد و پاسارگاد، احياي برخي درياچه هاي استان، احداث بيمارستان شماره دو نمازي و احداث بيمارستان زينبيه ويژه بانوان در شيراز، طرح هايي است كه به دليل حضور معاون اول رئيس جمهور و معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور در استان فارس مصوب شده اند.
دكتر احمدي گفت: بيش از سه هزار پاركينگ فرودگاه شيراز با اعتبارات داخلي استان و همچنين عمليات اجرايي پروژه ساخت ترمينال پروازهاي خارجي اين فرودگاه با سرمايه گذاري بخش خصوصي به زودي آغاز خواهد شد كه تحولي قابل توجه در افزايش ظرفيت هاي شيراز به عنوان شهري بين المللي و توريست پذير خواهد بود.
وي با اشاره به اين كه دولت دكتر روحاني تصميم دارد كارهاي خوب و مناسب را در كارنامه خدمت خود ثبت كند، تاكيد كرد: دولت اعتدال از همه توان مديريتي كشور براي خدمت رساني به مردم استفاده خواهد كرد و با بهره گيري از همه جريانات سياسي در اداره جامعه، آن ها را به هم نزديك مي كند.
استاندار فارس اظهار داشت: همه تلاش مديريت ارشد استان از ابتداي مسئوليت، رعايت اعتدال و استفاده از همه مديراني است كه مي توانند در چارچوب دولت تدبير و اميد به كشور خدمت كنند.
دكتر احمدي با بيان اين كه تلاش مديران استان موجب شده است تا فارس در برخي زمينه ها به عنوان الگو در سطح كشور مطرح باشد، اعلام كرد: توجه به اقتصاد مقاومتي، توجه به توسعه پايدار، موفقيت در مبارزه با مواد مخدر، توجه به امر نماز و توجه به خانواده هاي شهدا از جمله اموري است كه استان فارس در سطح كشور برگزيده شده است.
نماينده عالي دولت در استان فارس با اشاره به اين كه نقش پررنگ دين در جامعه موجب شد ملت ايران در سال 57 بر رژيم سلطنتي غلبه كرده، دشمن متجاوز را نيز به عقب براند و در برابر مشكلات بيشمار ايستادگي كند، گفت: اگر با همان روحيه در ميدان خدمت به جامعه حاضر باشيم مي توانيم كشور را در برابر مسائل مختلف نجات دهيم.
وي با تاكيد بر اين كه هر فردي كه به آرمان و صداقت شهدا خيانت كرده و پشت پا بزند، موفقيتي به دست نخواهد آورد، افزود: در شرايطي كه رهبر نظام، مرجع تقليد و رئيس جمهور كشور، فردي مجتهد است بايد قدردان اين شرايط باشيم و از مسير شهدا منحرف نشويم.
استاندار فارس با بيان اين كه نيروهاي نظامي، جلوه اقتدار كشور به شمار مي روند، ادامه داد: اگر مقام معظم رهبري با اقتدار سخن مي گويد و تيم مذاكره كننده هسته اي با صلابت در حال مذاكره با قدرت هاي برتر دنيا است، ناشي از عظمت و توانائي نيروهاي نظامي كشور است كه بايد قدر آن را بدانيم و با رفتارهاي ناصواب آن را خدشه دار نكنيم.
دكتر احمدي با اشاره به اين كه مردم با اعتماد به روحانيت در انقلاب شركت كرده و در تمام مراحل با ايشان همراه بوده اند، افزود: بايد تلاش كنيم همواره اين اعتماد و همراهي به عنوان سرمايه اي گرانقدر در اختيار جامعه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار