آمار انتخاباتی فارس+اظهارنظرهای انتخاباتی
در حالی که امروز آخرین روز مهلت ثبت نام کاندیداتوری مجلس خبرگان بود 12 نفر از جمله یک بانو در استان فارس ثبت نام کردند تا مجموع کاندیدهای خبرگان فارس به 27 نفر برسد.در پنجمین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی هم مجموع کاندیداها به 250 نفر رسید و از جمله ثبت نام های جالب،کاندیداتوری بانویی خبرنگار بود.
کد خبر: ۱۵۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 23 December 2015
در حالی که امروز آخرین روز مهلت ثبت نام کاندیداتوری مجلس خبرگان بود 12 نفر از جمله یک بانو در استان فارس ثبت نام کردند تا مجموع کاندیدهای خبرگان فارس به 27 نفر برسد.

به گزارش تابناک فارس:در پنجمین روز ثبت نام مجلس شورای اسلامی هم مجموع کاندیداها به 250 نفر رسید و از جمله ثبت نام های جالب،کاندیداتوری بانویی خبرنگار بود.

250 کاندید مجلس در فارس
در روز پنجم ۴۷ نفر اقدام به ثبت نام برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس در حوزه شیراز کردند.بدین ترتیب تعداد افراد ثبت نام کننده در شیراز به 147 نفر و در استان فارس به 250 نفر رسید.
از 147 کاندید نمیندگی شیراز 107 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 24 نفر دارای مدرک دکتری، هشت نفر دارای مدرک حوزوی و هشت نفر نیز لیسانس جانباز بودند.در مجموع 127 مرد و 20 زن اقدام به ثبت نام کردند.
جوان ترین فرد ثبت نام کننده از روز نخست تا امروز یک خانم با سن ۳۰ سال و یک ماه به حساب می آید و سید حسین ذوالانوار با ۶۷ سال مسن ترین فرد ثبت نام کننده محسوب می شود.
مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز جمعه مورخ
۹۴/۱۰/۴ ادامه خواهد داشت و همچنین اخذ رأی انتخابات یادشده در روز جمعه مورخ ۹۴/۱۲/۷ در سراسر کشور به عمل خواهد آمد.

27 کاندید خبرگان در فارس ثبت نام کردند
در روز آخر ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس تعداد 12 نفر از جمله یک زن ثبت نام کردند که یک نفر از آنان از قم اقدام به ثبت کرده است.
اسامی ثبت نام کنندگان مجلس خبرگان رهبری به این شرح است: آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز – آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت احمدی و محمدی (علیهما السلام) – آیت الله علی شیخ موحد، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس - آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر - آیت الله سید دستغیب و حجج الاسلام سید یونس موسوی سرچشمه، سید هدایت الله فقیه، سید محمد فقیه، سید عزیز الله هاشمی زاده، سید رسول حسینی، سید حسن موسوی، سید جواد راثی ورعی، سید رضا حسینی، خیرالله رمضانی، ولی محمد بنایی خیرآبادی، محمدمهدی زینلی، محمدرضا اکرمی، محمدحسین ابراهیمی، مجدالدین تجرد، کمال کشاورزی، علی اکبر کلانتری، علی اکبر زمردین، علی طهماسبی، علی ترابیان، عبدالمجید قائدی، عبدالرضا جمال زاده و طاهره بلند اقبال.

یک خبرنگار کاندید شد
ملیحه فریدفر،سرپرست و خبرنگار، خبرگزاری پانا در استان فارس کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز شد.

نمایندگان فارس همدل نیستند
ابراهیم عزیزی،فرماندار سابق شیراز و کاندید نمیندگی مجلس گفت:نمایندگان استان فارس نیازمند وحدت و همدلی هستند، متأسفانه در بین نمایندگان استان کمتر عنصر انسجام، وحدت و همدلی مشاهده می‌شود، نمایندگان مردم استان فارس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید این موضوع مهم را مورد توجه جدی قرار دهند.نگاه کلان به استان و مشکلات آن و پرهیز از کارهای خرد و سطحی دیگر نکته‌ای است که باید از سوی نمایندگان مردم استان فارس مورد توجه قرار گیرد، اگر نمایندگان مردم فارس به مسائل در حوزه‌های مختلف نگاه کلان داشته باشند، طرح‌های کلان را وارد حوزه قانونگذاری کنند و وحدت و انسجام را به عنوان یک عنصر تعیین‌کننده مدنظر قرار دهند استان فارس به ویژه شهر شیراز در مدت زمان کوتاهی تمامی راه‌های نرفته را به خوبی طی می‌کند و نتایج خوبی حاصل می‌شود.

بازرسی های نامحسوس انتخاباتی استانداری فارس

فرماندار خنج در جلسه شورای اداری شهرستان خنج با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ به نفع یا علیه شخص خاصی در انتخابات غیرقانونی است، گفت: در صورت مشاهده این امر به شدت با خاطی برخورد خواهد شد، لذا استانداری برای برگزاری سالم و قانونی انتخابات، بازرسی های نامحسوس خود را آغاز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار