مدیر جهاد کشاورزی اقلید با اشاره به اختصاص مقام نخست استانی اجرای طرح آبیاری نوین به اقلید عنوان داشت: در سال گذشته در 2 هزار و 766 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سیستم آبیاری نوین اجرا شد که 828 هکتار از این اراضی مربوط به طرح قطره‌ای نواری و یک‌هزار و 938 هکتار مربوط به اجرای طرح بارانی بود.
کد خبر: ۱۷۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حسینی از بهره‌برداری هشت طرح کشاورزی با اعتباری بالغ‌بر 23 هزار و 824 میلیون ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

ماشاءالله حسینی با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بهره‌برداری هشت پروژه کشاورزی بااعتباری بالغ‌بر 23 هزار و 824 میلیون ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اختصاص مقام نخست استانی اجرای طرح آبیاری نوین به اقلید عنوان داشت: در سال گذشته در 2 هزار و 766 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سیستم آبیاری نوین اجرا شد که 828 هکتار از این اراضی مربوط به طرح قطره‌ای نواری و یک‌هزار و 938 هکتار مربوط به اجرای طرح بارانی بود.

حسینی همچنین به اجرای این طرح در 2 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی اقلید از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از شش طرح آبیاری نوین در بیش از 150 هکتار از اراضی کشاورزی سده، سیربانو، دشت بکان، حسین‌آباد، آب باریک و دشت نمدان در دهه فجر امسال ازجمله خدمات جهاد کشاورزی اقلید است.

مدیر جهاد کشاورزی اقلید به احداث شبکه آبیاری در 4 هزار و 642 متر از اراضی حومه شهر اقلید اشاره و بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ‌ بر 7 هزار و 100 میلیون ریال در سال 93 آغاز شده است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی همچنین احداث واحد پرواربندی گوسفند 400 رأسی در روستای نظام‌آباد اقلید را از دیگر طرح‌های اجرایی جهاد کشاورزی اقلید که در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود عنوان کرد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ‌بر 5 هزار و 500 میلیون ریال اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
ممنون از اقلیدی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار