مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی از صبح امروز گفت: این محورها لغزنده است و رانندگان برای تردد در این محورها با احتیاط رانندگی کنند.
کد خبر: ۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 31 March 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،هادی مدرس‌زاده رحمان‌پور اظهار داشت: بنابر گزارش گشت‌های راهداری و واحد مانیتورینگ مرکز مدیریت راه‌ها بارش باران از صبح امروز در محورهای منتهی به شهرستان‌های دشت‌ارژن، کازرون، کنارتخته، سپیدان، نیریز، استهبان، مرودشت، ارسنجان، اقلید، آباده و فیروزآباد شروع و منجر به لغزندگی جاده در این محورها شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید در محورهای مذکور با احتیاط بیشتری رانندگی کنند، گفت: رانندگان و کسانی که قصد سفر به استان‌های دیگر را نیز دارند از طریق مراجعه به سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس www.141.ir می‌توانند از وضعیت این محورها مطلع شده و براساس آن سفر کنند.

مدرس‌زاده با اشاره به ترددهای ثبت شده در محورهای فارس افزود: بنابر آخرین گزارش سامانه ترددشماری مرکز مدیریت راه‌های کشور تعداد ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان فارس در بازه زمانی 25 اسفند تا 10 فروردین بیش از 10 میلیون و 378 هزار و 533 تردد ثبت شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس خاطرنشان کرد: این تعداد تردد 5.2 درصد از کل ترددهای جاده‌ای کشور در این بازه زمانی بوده و استان فارس رتبه ششم ترددهای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: محورهای شیراز - مرودشت نیز به عنوان پرترددترین محور استان فارس شناخته شده و در جمع 20 محور پرتردد کشور قرار گرفته است.

برچسب ها: فارس ، کازرون ، سپیدان ، مرودشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار