نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری تمامی نمایندگان مجلس قانون عملیات بانکی بدون ربا در حال تدوین است.
کد خبر: ۱۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 31 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از مهر؛ جعفر قادری ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی شیراز تاکید کرد: بحث معافیت های مالیاتی در قانون جدید اصلاح شده که در بخش فعالیت های مناطق ویژه به طور مشخص وجود دارد و یا بحث مالیات بر دارایی بانکها که هر ساله سه درصد اضافه می شود، بنگاه داری بانکها را در یک حد نگه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بحث دسته بندی بدهکاران ذخیره ارزی است که اگر در تولید صرف شده باید نگاه دیگری باشد و تمام بدهکاران ذخیره ارزی باید وضعیت مشخص و یا مطالبات خود را پرداخت کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:هزینه تمام شده پول در بانک سپه بالای ۲۴ تا ۲۵ درصد گفته شده اما به هر حال دلیلی وجود ندارد که سود بانک دولتی بالای ۲۶ درصد و بانکهای خصوصی بالای ۳۰ درصد باشد.

قادری تاکید کرد: با همکاری نمایندگان کشور در مجلس شورای اسلامی قانون عملیات بانکی بدون ربا در حال تدوین است.

وی در خصوص وضعیت استان فارس نیز گفت: شورای گفتگو در استان فارس جدی گرفته شود و از نزدیک دنبال شود تا بخش های قابل پیگیری در استان انجام و دیگر موارد را در مرکز دنبال کنیم.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح و پروژه های استان نیز در حال پیگیری است که از جمله آنها بحث پتروشمی است.

قادری ادامه داد: زمان اعتراض نیست به هر حال مصوبه ای است و در حال حاضر سرمایه گذاران مشخص و کار اجرایی شروع شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های دولتی باید از توان بخش خصوصی استان استفاده کننده، گفت: دستگاه های دولتی باید پروژه راتعریف کند و سپس از توان بخش خصوصی نیز استفاده ببرند که البته متاسفانه سیستم دولتی ما مشکل دارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در سفر هیئت دولت باید بخش خصوصی پروژه هایی را مشخص کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار