کد خبر: ۱۷۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 09 February 2016
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران از دستگیری دو نفر متخلف در ماهور بی بی حکیمه خبر داد و گفت: از این متخلفین دو قبضه اسلحه و لاشه هشت قطعه تیهو شکار شده کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا،عبدال دیانتی نسب در جمع خبرنگاران افزود: در هفدهمین روز از بهمن ماه مامورین یگان حفاظت این شهرستان موفق می شوند دو نفر متخلف شکار را به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی و لاشه هشت قطعه تیهو شکار شده در مناطق شکار ممنوع ماهور بی بی حکیمه دستگیر و اعمال قانون کنند .

وی بیان کرد: طی تماس تلفنی مردمی مبنی بر شنیدن صدای شلیک چندین گلوله در منطقه شکار ممنوع ماهور بی بی حکیمه مامورین یگان حفاظت این شهرستان فورا" به محل اعزام می شوند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: مامورین بصورت محسوس و نامحسوس منطقه را کنترل کرده و اقدام به دوربین کشی منطقه و کانون تخلف را زیر نظر می گیرند.

دیانتی نسب تصریح کرد: پس از چند ساعت مامورین موفق می شوند دو نفر متخلف را که با استفاده از دو قبضه اسلحه ساچمه زنی هشت قطعه تیهو شکار کرده بودند را دستگیر کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و به موقع مردم طبیعت دوست با این اداره به جریمه دو میلیون ریالی شکار هرقطعه تیهو اشاره اضافه کرد: برای متخلفین پرونده ای تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار