رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: در نوروز امسال حضور گردشگران خارجی ۲۰۰ درصد رشد داشه است و وجود هتل ها و هتل آپارتمان های با کیفیت سبب جذب توریست و گردشگر خارجی می شود.
کد خبر: ۱۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 01 April 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، حسن سیادتان،رئیس جامعه هتلداران فارس با حضور در ستاد خدمات سفرهای استان از تکمیل 85 درصدی هتل ها و هتل آپارتمان های فارس از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون خبر داد و تعداد هتل های فعال فارس را 50 هتل اعلام کرد و گفت: در حال حاضر در فارس 13 هتل آپارتمان، یک متل و 133 مهمانپذیر وجود دارد که ظرفیت این واحدهای اقامتی 14 هزار و 246 تخت است.

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال حضور گردشگران خارجی 200 درصد رشد داشه است،‌ افزود: وجود هتل ها و هتل آپارتمان های با کیفیت سبب جذب توریست و گردشگر خارجی می شود.


سیاداتان همچنین از تخفیف ویژه هتل های فارس در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: در نوروز 94 برخی از هتل های استان با 20 تا 30 درصد تخفیف مسافران را پذیرش کردند.


به گفته وی طبق آمار ارایه شده از 29 اسفندماه تا 6 فروردین بیش از 960 نفر توریست و گردشگر خارجی از هتل های فارس استفاده کردند .و این در حالی است که استان فارس در ایام نوروز با کاهش 15 تا 20 درصدی مسافر خارجی رو به رو بوده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: علت این امر سفر بسیاری از مسافران در فصول دیگر سال به فارس است و این تقسیم سفر در فصول مختلف سال سبب می شود که امر پذیرایی و گردشگری با سهولت بیشتری صورت گیرد.


وی افزود: طبق نظر سنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی امسال نسبت به سنوات گذشته امنیت در فارس در وضعیت مناسب تری قرار دارد اما متاسفانه به دلیل ازدحام جمعیت و کمبود پارکینگ در سطح شهر نیز اکثر مسافران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند.

برچسب ها: توریست ، فارس ، شیراز ، نوروز ، سفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار