هزینه سفر به شهر شیراز در ایام نوروز، به همراه تورهای این شهر، با توجه به نوع هتل و خدمات آن، وسیله نقلیه و... رقمی میان ۶۶۰ هزار تا دو میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.
کد خبر: ۱۸۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 20 February 2016
تابناک فارس به نقل از اقتصاد نیوز: اگر مبدأ سفر را تهران در نظر بگیریم؛ بلیط اتوبوس‌های شیراز برحسب کیفیت اتوبوس از 34 هزار تومان تا 57 هزار تومان در پایانه‌های مختلف به فروش می‌رسند. از آنجا که مسیر طولانی و حدود ۱۱ ساعت راه است؛ بهتر است اتوبوسی را انتخاب کنید که صندلی‌های راحت‌تر و امکانات بیشتری داشته باشد. قیمت بلیط هواپیمای تهران- شیراز هم 80 هزارتا 300 هزار تومان است. سفر با هواپیما حدود ۵۰ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. قیمت قطار نیز از تهران به شیراز 53 هزارتا 70 هزار تومان است

اگر هم بخواهید با ماشین شخصی خودتان بروید، باید پول بنزین را در نظر بگیرید البته این راه به‌صرفه‌تر است. چون می‌توانید در مسیرتان به تخت جمشید و پاسارگاد و نقش رستم و بسیاری از مناطق دیدنی بروید، در حالی‌که اگر اتوبوس یا هواپیما را انتخاب کنید، مجبور می‌شوید بعد از رسیدن به شیراز برای رفتن به هرکدام از این مناطق که خارج از شهر هم هستند، کرایه تاکسی دربستی بپردازید.

تور نوروزی به شیراز چند؟

تور نوروزی به شیراز چند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار