رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رونمایی داروی درمان بیماری سالک در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 24 February 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه ظهر چهارشنبه در نخستین کنگره بین المللی پوست، گفت: هزار متخصص پوست در کشور فعالیت دارند که یک ششم آنها فارغ التحصیل علوم پزشکی شیراز هستند.

وی افزود: اساتید خوب و با انگیزه در شیراز داریم که با استفاده از آنها می توانیم در عرصه تحقیقات و دستاوردهای نوین فعالیت های گسترده ای داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: حضور اساتید خارج در این کنگره باید منجرب به تفاهم نامه های همکاری در جهت توسعه روز افزون این علم در شیراز و کشور باشد.

ایمانیه افزود: این سمینار آغاز همکاری های پژوهشی خواهد بود.

وی با اشاره به وجود بیمار سالک در استان فارس نیز گفت: زنجیره سالک در استان فارس وجود دارد که برای کنترل این بیماری ۱۸ سازمان باید همکاری کنند که طی مدت گذشته به خوبی توانستیم فعالیت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: دارویی برای درمان بیماری سالک در حال ساخت است که این دارو ترکیبات شیمیایی و گیاهی دارد و امیدوارم سال آینده از آن رونمایی کنیم.

در ادامه رئیس کنگره بین المللی پوست نیز گفت: در این کنگره از ۶ کشور جهان شامل آمریکا، هند، ایتالیا، یونان، آلمان و اسپانیا سخنرانان و متخصصین حضور دارند.

فرهاد هنجنی تصریح کرد: این کنگره ۲۵۰ شرکت کننده دارد که ۳۵ سخنران انتخاب شده و در حاشیه نیز هشت کارگاه طی سه روز کنگره برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار