مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هدف و شعار ورزش همدان در سال جدید تحقق شعار «ورزش پاک، معنوی و معرفتی برگرفته از رهنمودها و سیاستهای وزارت ورزش و جوانان» است.
کد خبر: ۱۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 06 April 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هدف و شعار ورزش همدان در سال جدید تحقق شعار «ورزش پاک، معنوی و معرفتی برگرفته از رهنمودها و سیاستهای وزارت ورزش و جوانان» است.

به گزاش مهر، سید عبدی افتخاری در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جمع جامعه ورزشی کشور و مزین شدن سال ۱۳۹۴ به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، امسال با همدلی و همزبانی ملت می توان در عرصه های مختلف ورزشی به موفقیت های بی شماری دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه یکی از اهداف جدی دشمن و استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون این بوده که مردم را از حاکمیت و حاکمیت را از مردم جدا کند، افزود: دشمن تاکنون موفق نبوده و مسئله ای که استکبار را مستاصل کرده دیدن مردم در راهپیمایی ها و صحنه های حساس است که نشان از همراهی مردم با حاکمیت دارد.

وی رمز تداوم اهداف نظام جمهوری اسلامی را وحدت ملی و تعامل نیروهای دلسوز نظام دانست و بیان داشت: اگر در موضوع توسعه به تفاهم تعریفی و مفهومی نرسیم، در برنامه ریزی، سیاستگذاری و تحقق اهداف نیز احتمال انحراف وجود دارد.

افتخاری اضافه کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت، استفاده از توان مدیریتی، مشورتی و اجرایی همه نیروهای درون نظام با سلایق فکری مختلف را استراتژی و راهبرد خود می دانند.

مدیرکل ورزش و جونان استان همدان عنوان داشت: مردم ایران با وجود مشکلات همواره همراه حاکمیت و دولت بوده و با تمام وجود، تمام مشکلاتی که وجود داشته را تحمل کرده و نگذاشتند دشمن آن ها را از حاکمیت جدا کند.

وی تاکید کرد: هر روز انسجام ملی مردم بیشتر و همسوتر شده و همین موضوع باعث شده دشمن به تکاپو بیفتد تا اهداف شوم خود را در ایجاد انفکاک در جامعه بدست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امسال چندین پروژه عمرانی ورزشی در دست اجرا است، ابراز داشت: این پروژه ها با همدلی، همراهی و هم زبانی بین مردم و دولت و حمایت های لازم، محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان اذعان داشت: هدف و شعار ورزش همدان در سال ۹۴ تحقق شعار ورزش پاک، معنوی و معرفتی برگرفته از رهنمودها و سیاستهای وزارت ورزش و جوانان است.

افتخاری اظهار داشت: در سال جدید چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی با رویکرد علمی همراه با آموزه های دینی، همچون سال گذشته جهش ورزش استان همدان و توسعه ورزش همگانی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، برگزاری رویدادهای آسیایی و بین المللی برای معرفی توانمندی ها و پتانسیل استان همدان و مدال آوری در المپیک ۲۰۱۶ خواهد بود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: این حرکت با سیاستهای مدون و برنامه ریزی کارشناسان و اجرای دقیق ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئتهای ورزشی مسیر خواهد شد که نقطه عطف و بسیار مهم کسب سهمیه و سپس مدال آوری در المپیک ۲۰۱۶ برزیل خواهد بود .

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار