فرمانده نیروی انتظامی استان فارس هدف از اجرای طرح ترافیكی – انتظامی را افزایش ارتقاء ایمنی و رضایتمندی مسافران نوروزی اعلام كرد.
کد خبر: ۱۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 15 March 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی افزود: استان فارس با توجه به وجود جاذبه های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی است.  
وی ادامه داد: به همین منظور و برای خدمت رسانی مطلوب طرح انتظامی- ترافیكی نوروز 95 در استان از امروز آغاز و تا پایان چهاردهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس هدف از اجرای این طرح را برخورد قاطعانه با متخلفان مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین افزایش ارتقاء ایمنی و رضایتمندی مسافران نوروزی اعلام كرد و گفت: بیش از دو هزار نیرو در این طرح در حوزه برون شهری و درون شهری فعالیت خواهند كرد.  
گودرزی با اشاره به وجود 186 دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت و سیار در استان، افزود: از این تعداد 141 دستگاه در حوزه ترافیك جاده ای و 45 دستگاه در حوزه ترافیك شهری فعال هستند.  
وی افزود: به همین منظور 128 ایستگاه پلیس در حوزه ترافیك به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند و 353 گشت فعال و محسوس در حوزه ترافیك شهری و جاده ای فعال خواهند بود.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به كسب رتبه دوم كشوری در كاهش تصادفات برون شهری توسط پلیس راه شمالی استان، گفت: تعداد جانباختگان جاده ای در امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 8 درصد كاهش داشته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار