فرماندار ویژه جهرم از افتتاح بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی مهر همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳ 01 February 2015

به گزارش تسنیم، حجت‌الله رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح 31 پروژه در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: میزان اعتبارات این پروژه‌ها 16 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به افتتاح ساختمان جدید دادگستری جهرم، طرح افزایش ظرفیت پست 230/63 کیلووات سیمکان، افتتاح 847 واحد مسکن مهر، افتتاح کارخانه پرچ مرکبات در شهرک صنعتی جهرم، افزود: افتتاح کارخانه‌های بسته‌بندی انجیر و درجه‌بندی و بسته‌بندی میوه و غیره را از طرح‌های افتتاحی مهم این شهرستان در این ایام است.

وی از سفر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اسفندماه امسال به جهرم خبر داد و گفت: مقدمات این سفر فراهم شده است.

رضایی ارائه راهکار اقتصاد مقاومتی، ایجاد نگرشی مفید در سرمایه‌گذاران، مسئولین و مردم برای فراهم شدن اقتصادی پویا را از اهداف سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد.

استقرار نمایندگی گمرک در جهرم

وی با تأکید به توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان بیان کرد: یکی از کارهای زیربنایی برای توسعه وجود گمرک است که مقررشده نمایندگی گمرک استان فارس در جهرم راه‌اندازی شود.

رضایی با اشاره به تأمین آب موردنیاز پتروشیمی جهرم خاطرنشان کرد: کارشناسان برای حل این مشکل طرح حفر چاه و ذخیره‌سازی آب در بخش کردیان جهرم را مطالعه و بررسی کرده‌اند که امید است این مشکل به‌زودی رفع شود.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به تغییرات مدیریتی در این شهرستان افزود: برای مدیرانی که دارای برنامه باشند فرش قرمز پهن می‌کنم در غیر این صورت دست به تغییرات خواهم زد.

وی با اشاره به تغییر روسای یکی از دانشگاه‌های جهرم گفت: علل تغییر این مسئول مطالبات دانشجویان و اتفاقات رخ‌داده در این دانشگاه بوده و رئیس جدید نیز با شاخص‌های وزارت علوم مشخص‌شده است و تا زمانی که ایشان این شاخص‌ها و پیشرفت در مدیریت داشته باشند از سوی دانشجویان و مسئولان حمایت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار