رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان داروخانه و کشف یک فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیون تومان خبر داد./جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: افرادی که درازای خرید ذرت به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال با جعل سند از اتحادیه تعاونی روستایی استان کلاه‌برداری کرده بودند، با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۰۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 31 March 2016

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در درون‌شهری

رئیس اداره عملیات ترافیکی پلیس راهور استان همدان از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در مدت‌زمان اجرای طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ "رضا خالوندی" در تشریح این خبر افزود: با توجه به اینکه استان همدان به‌عنوان راه عبوری استان‌های غربی و مرکزی کشور محسوب می‌شود و بیشتر مسافران نوروزی، شهرهای استان را جهت مسافرت انتخاب کرده‌اند و یا از این شهرها عبور می‌کنند، خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و تلاش جهادی پرسنل راهور و همچنین همراهی خوب رانندگان و مردم در مدت ۱۵ روز که از آغاز طرح نوروزی می‌گذرد هیچ تصادف منجر به فوت در معابر درون‌شهری گزارش نشده است.

سرهنگ خالوندی همچنین از رانندگان عزیز و مسافران نوروزی خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، در این ایام سفر خوشی را داشته باشند.

رئیس اداره عملیات ترافیکی پلیس راهور استان علت اصلی تصادفات جرحی در معابر درون‌شهری را عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم عبور و تخطی از سرعت مطمئنه و مجاز عنوان کرد و گفت: موتورسواران و عابران پیاده آسیب دیدگان اصلی حوادث رانندگی در شهرها به‌حساب می‌آیند که باکمی دقت و توجه می‌توانند از بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کنند.


دستگیری قاچاقچیان مواد در بهار

جانشین انتظامی شهرستان "بهار" از دستگیری تعدادی از فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پاشا واحدی جمیل" در تشریح این خبر گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار، مبارزه بی‌امان با افیون خانمان‌سوز را یکی از اولویت‌های مهم خود دانسته و با تلاش شبانه‌روزی در ایام نوروز موفق به دستگیری ۲۷ نفر از فروشندگان و سرانگشتان توزیع مواد مخدر، کشف ۱۱۳ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی آلات و ادوات استعمال در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: مبارزه بی‌امان با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاک‌سازی محلات از لوث وجود این افیون گران، یکی از اولویت‌های مهم این فرماندهی می‌باشد لذا با تمام قوا و عزمی راسخ در راستای مبارزه با مواد مخدر به‌عنوان آسیب و توطئه اساسی و ریشه‌دار نظام استکبار جهانی در خدمت مردم خواهیم بود.

جانشین انتظامی شهرستان بهار در خاتمه با تشکر از مردم مؤمن و خدا جوی شهرستان بهار، نکته قابل‌توجه و کلیدی در ایجاد و احساس امنیت پایدار در سال جدید را مشارکت مردم در کاهش جرائم با پیشگیری اجتماعی، احترام به قوانین راهور و همکاری با پلیس در سامانه شبانه‌روزی ۱۱۰ برشمرد

توقیف ۷۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف رئیس پلیس راهور شهرستان همدان از توقیف بیش از ۷۰ دستگاه خودرو به علت ارتکاب به دو تخلف همزمان در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ "رضا عزیزی" در تشریح این خبر افزود: به استناد ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هرگاه راننده‌ای به‌صورت همزمان ۲ تخلف حادثه‌ساز را انجام دهد خودرو وی به مدت ۷۲ ساعت در توقیف قرار خواهد گرفت.

سرهنگ عزیزی هرگونه حرکات نمایشی، تجاوز از سرعت مجاز، سبقت غیرمجاز درراه‌های دوطرفه، عبور از چراغ راهنمایی، حرکت به‌صورت مارپیچ و تجاوز به چپ را از تخلفاتی دانست که منجر به توقیف وسیله نقلیه می‌شود.

وی عنوان کرد: از آغاز طرح نوروزی تعداد ۷۰ دستگاه خودرو به علت ارتکاب به دو تخلف همزمان توقیف‌شده‌اند که نسبت به مدت مشابه ۳۸ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با کنترل تخلفات رانندگی و همراهی خوب مردم بتوان شاهد ادامه روند کاهش تصادفات رانندگی تا پایان طرح نوروزی باشیم.


مشاوره‌ به ۲۰۰۰ مسافرنوروزی

رییس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی انتظامی استان همدان با اشاره به فعالیت مستمر ایستگاه‌های مشاوره‌ای و مددکاری در ایام نوروز گفت: ۲۰۰۰ نفر از مسافران نوروزی از خدمات مشاوره‌ای در همدان بهره‌مند شده‌اند.

"علی احمد نادری"گفت: در اجرای طرح ارائه خدمات مشاوره‌ای به مسافران نوروزی در سراسر کشور فرماندهی انتظامی استان همدان جهت تحقق این منظور با استقرار ۷۴ نفر از مشاوران انتظامی و روانشناسان خود در سطح ۲۰ کلانتری و ۵۴ ایستگاه مستقر در ورودی و خروجی شهرها، تفرجگاه و اماکن توریستی استان تا حال حاضر موفق به ارائه بیش از ۲۰۰۰ مورد خدمات مشاوره‌ای رایگان به هم‌وطنان و مسافران عزیز نوروزی در استان همدان شده‌اند.

وی افزود: همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی، شامل بروشورهای آموزشی، کتابچه و هدایای فرماندهی انتظامی استان همدان از دیگر مواردی بوده که در اختیار مراجعین به این ایستگاه قرارگرفته است.

رییس اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی انتظامی استان همدان در ادامه با ارائه توصیه مشاوره‌ای به کلیه مسافران عزیز خصوصاً سرپرستان محترم خانواده‌های در سفر بیان داشت: استراحت کامل جهت بهبود سلامت روحی و روانی خود و خانواده را داشته باشند چراکه زمینه بسیاری از رفتارهای پرخطر و عدم تمرکز و عدم کنترل در رانندگی عدم خواب و استراحت کافی بوده که قطعاً خواب کافی باعث ترشح کافی و مناسب ترانسمیتر و ناقلین عصبی در مغز شده و این موضوع به تعادل رفتاری و تمرکز کافی به رانندگان عزیز کمک می‌کند.


دستگیری سارق به عنف درتویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان" تویسرکان" از کشف یک فقره سرقت به عنف و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد معصومی" در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف خانمی مسن در روستای "کرزان" شهرستان تویسرکان، مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل وقوع جرم حاضرشده و پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد سارق با صورت پوشیده وارد منزل شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ازآنجایی‌که خانم مسن به‌تنهایی در منزل زندگی می‌کرده، سارق از این فرصت استفاده کرده و به‌قصد سرقت وارد منزل وی شده و اقدام به ضرب و شتم وی و قصد سرقت طلاجات را داشته که موفق به پیدا کردن آنها نمی‌شود و با حضور یکی از فرزندان پیرزن ، سارق با سرقت یک دستگاه گوشی تلفن همراه از منزل متواری می‌شود.

سرهنگ معصومی گفت: با توجه به‌شدت جراحات وارده به پیرزن، وی به بیمارستان منتقل و پیگیری امور به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار می‌گیرد و درنهایت با یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

این مقام مسئول بیان داشت: متهم در ابتدای امر منکر هرگونه سرقت شده بود که درنهایت با ارائه مدارک و مستندات از طرف پلیس و شناسایی متهم از طرف شاکیه، لب به اعتراف گشود و بیان داشت: که با همدستی یکی از پسران پیرزن اقدام به برنامه‌ریزی جهت سرقت کرده است.

سرهنگ معصومی گفت: پلیس نیز فرزند پیرزن را دستگیر و بعد از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه عنوان داشت: عصر روز گذشته نیز عوامل پلیس آگاهی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک که با استعلام سوابق خودرو مشخص شد چند ماه پیش از تهران سرقت شده است که درنهایت خودروی مکشوفه به پارکینگ دلالت داده شد.


دستگیری باند جاعلان در همدان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: افرادی که درازای خرید ذرت به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال با جعل سند از اتحادیه تعاونی روستایی استان کلاه‌برداری کرده بودند، با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس استان دستگیر شدند.

سرهنگ "فرامرز به گذر"اظهار داشت: در پی شکایت اعضای اتحادیه تعاونی روستایی استان همدان مبنی بر جعل و کلاه‌برداری از آنان، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از اعضای اتحادیه مشخص شد فردی به نام " خسرو" که ساکن تهران است به همراه فرد دیگری به نام " حمید" با مراجعه به این شرکت اقدام به تنظیم قرارداد خرید ذرت به مقدار 10 هزار تن به مبلغ ۷۷ میلیارد ریال کرده است که در ابتدا ۴ هزار تن ذرت به مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به خریداران تحویل داده‌شده بود.

سرهنگ به گذر افزود: خریداران بابت تضمین پرداخت بهای ذرت، یک ملک با پلاک ثبتی را به نام اتحادیه تعاون روستایی همدان به‌صورت رسمی منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: پس از گذشت چند ماه، متهمان به تعهدات خود عمل‌نکرده و بهای ذرت خریداری‌شده را به اتحادیه نداده و متواری شدند.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع و با توجه به ارزش کلان مبلغ کلاه‌برداری شده، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان، رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، ادامه داد: بر اساس استعلامات صورت گرفته، کارآگاهان دریافتند وکالت‌نامه ملک انتقال شده به نام اتحادیه مذکور بابت ضمانت خرید ذرت جعلی و در تاریخ تنظیم وکالت‌نامه، مالک اصلی ملک در خارج از کشور بوده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با پی‌جویی و رصد فنی و شبانه‌روزی کارآگاهان درنهایت مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و مشخص شد "خسرو" متهم اصلی پرونده در ایام تعطیلات نوروزی از تهران به مقصد همدان خارج شد که بلافاصله در محورهای مواصلاتی این استان به‌صورت نامحسوس تحت پیگرد قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با مشاهده خودرو متهم در مسیر "تهران - همدان"، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی به جعل سند و کلاه‌برداری به ارزش ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با همکاری همدستش "حمید" اعتراف کرد.


هشدار سرقت دستگاه‌های دیجیتال

رئيس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص سرقت یا مفقودی دستگاه‌های دیجیتال و نحوه ردیابی آنها در ایام نوروز هشدار داد.

سرهنگ "اکبر امینی" گفت: یکی از ناگوارترین اتفاقاتی که ممکن است برای مسافران در ایام نوروز اتفاق بیفتد سرقت یا مفقود شدن دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ است.

وی افزود: بهترین کار برای جلوگیری از این اتفاق نگهداری با دقت این وسایل است که رعایت نکات ذیل تا حدودی در این خصوص مؤثر است:

-هرگز دستگاه خود را در مکان‌های عمومی از خود دور نکنید.

-در هنگام خارج شدن از اتاق هتل یا خوابگاه‌ها دستگاه را در اتاق تنها نگذارید.

-دستگاه خود را درون اتومبیل رها نکنید.

-برای دستگاه خود رمز بگذارید و اطلاعات خود را رمزنگاری کنید.

رئیس پلیس فتا همدان اظهار کرد: بهتر است بر روی دستگاه‌های خود نرم‌افزارهای ردیابی نصب کنید تا پس از سرقت مکان دستگاه شمارا گزارش دهد یا از طریق مراجع قضایی به تنظیم شکوائیه‌ای بپردازید که این امر نیاز مبرم به داشتن شماره‌سریال سخت‌افزاری یا همان مک آدرس (Mac Address) دستگاه شما می‌باشد که به طرق زیر می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید:

1-برای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل اندروید:

الف) به بخش Settings (تنظیمات) گوشی اندرویدی خود بروید. (با زدن منو Menu و انتخاب تنظیمات Settings)

ب) به بخش About phone (درباره گوشی) یا About device (درباره دستگاه) بروید.

ج) حال به بخش Status (وضعیت) بروید.

د) به پایین این بخش رفته و مقدار موجود در قسمت Wi-Fi MAC address را یادداشت کنید. این مقدار آدرس مک گوشی یا تبلت اندرویدی شماست.

2- برای لپ‌تاپ با سیستم‌عامل ویندوز:

الف) دیالوگ Run را بازکنید. (یا کلیدهای ترکیبی Windows + R)

ب) دستور cmd.exe را نوشته و اجرا کنید.

ج) در خط فرمان ویندوز دستور ipconfig /all را تایپ کرده و با زدن کلید Enter اجرا کنید

د) در اطلاعات نمایش داده‌شده آدرس فیزیکی یا همان مک آدرس را یادداشت کنید.


سرعت غیرمجازقاتل راکبان موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند" از وقوع یک حادثه رانندگی موتورسیکلت و مرگ ۲ نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محسن اقبالیان" تصریح کرد: راکب یک دستگاه موتورسیکلت به‌قصد دیدن بستگان خود در ساعات پایانی شب در ابتدای ورودی شهر با فرد عابری که قصد گذر از عرض جاده را داشت برخورد و این برخورد سبب یک حادثه دل‌خراش شد.

وی گفت: سرعت‌بالا و دید کم راکب موتورسیکلت و نداشتن کلاه ایمنی در این حادثه علاوه بر مرگ عابر ۵۳ ساله، سبب مجروح شدن و نهایتاً مرگ راکب ۲۵ ساله موتورسیکلت هم شد.

سرهنگ اقبالیان در ادامه گفت: عدم رعایت قوانین راهور در این حادثه سبب شد کارشناسان علاوه بر مقصر شناختن راکب موتورسیکلت، فرد عابر پیاده را نیز که عرض جاده را با داشتن موانع (گارد ریل) طی کرده مقصر بدانند.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه علاوه بر داغدار شدن پدر و مادر راکب موتورسیکلت که جوان و مجرد بوده، ۵ فرزند عابر پیاده نیز بی‌پدر شده و در مرگ عزیزان خود در این ایام داغدار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر افزود: احترام به قوانین و رعایت اصول ایمنی در استفاده از وسایط نقلیه و همچنین به همراه داشتن تجهیزات لازم ازجمله کلاه ایمنی را یک موضوع مهم و اساسی دانست و خواستار رعایت این اصول ایمنی از سوی راکبان موتورسیکلت و صاحبان وسایط نقلیه شد.


یک کشته و ۲ مجروح در واژگونی ون

رئیس پلیس‌راه استان گفت: واژگونی یک دستگاه تاکسی ون دلیکا در محور همدان-کرمانشاه یک کشته و دو مجروح بجا گذاشت.

سرهنگ "مهدی شاکری "در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته در محور همدان –کرمانشاه یک دستگاه خودروی ون دلیکا از زائران کربلای معلی که در حال برگشت به شهرستان کرج بودند دچار سانحه شده و واژگون می‌شود.

سرهنگ "شاکری "در ادامه افزود: متأسفانه در این حادثه پسربچه سه‌ساله در دم فوت و دو نفر از دیگر سرنشینان این خودرو مجروح و توسط تیم‌های امدادی به بیمارستان اعزام می‌شوند.

وی علت این حادثه و واژگونی خودرو را خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو و عدم استفاده از کمربند ایمنی سرنشینان خودرو دانست و افزود: به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی متوفی به دلیل شدت واژگونی از داخل خودرو به بیرون پرتاب و جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی در ادامه با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان خودروها بیان داشت: رانندگان عزیز بایستی در هر موقعِ و زمانی که احساس خستگی و خواب‌آلودگی می‌کنند خودوری خود را در مکانی امن متوقف و دقایقی را به استراحت پرداخته تا موجب حوادث دل‌خراش و تأسف‌بار نشوند.

"مهدی شاکری" ادامه داد: خستگی و خواب‌آلودگی و بی‌توجهی رانندگان و عدم توجه به جلو از مهم‌ترین علل وقوع تصادفات فوتی به شمار می‌آید که لازم است رانندگان در رعایت آن دقت نظر لازم را داشته باشند.

رییس پلیس‌راه انتظامی استان همدان در خاتمه گریزی به وضعیت راه‌های استان زد و گفت: با توجه اینکه بارش باران از شب گذشته در استان همدان آغازشده سطح جاده‌ها و محورهای استان لغزنده است که رانندگان بایستی بااحتیاط بیش‌تری رانندگی کنند.


دستگیری سارقان داروخانه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان داروخانه و کشف یک فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیون تومان خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعی" گفت: به دنبال شکایت یک پزشک مبنی بر اینکه از داروخانه او واقع دریکی از خیابان‌های شهر همدان مقادیری داروی خارجی، شیر خشک و وجه نقد به ارزش ۶۰ میلیون تومان سرقت شده، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان به همراه شاکی، دوربین داروخانه را مورد بازبینی دقیق قراردادند و مشخص شد فردی که همسر یکی از کارکنان آن قسمت بوده با تهیه ریموت و کلید، اقدام به سرقت کرده است.

زارعی در ادامه گفت: مراتب سرقت بلافاصله به عرض مقام قضائی رسید ولی با توجه به اطلاع متهم از موضوع، محل زندگی خود را تخلیه و به محل دیگری نقل‌مکان کرده بود.

وی بیان داشت: با استفاده از ابزار و سامانه‌های اطلاعاتی پلیس این یگان، مخفیگاه نامبرده شناسایی و در یک عملیات از پیش تعیین‌شده به همراه همسرش دستگیر شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در بازجوئی‌های اولیه از متهم و وجود دلایل و مدارک محکمه‌پسند با صراحت لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که از چند ماه قبل تاکنون پس از کپی کردن ریموت و کلید که در اختیار همسرش بوده، وارد داروخانه شده و حدوداً"۳۵ مرحله اقدام به سرقت کرده است و اموال مسروقه را پس از انتقال به شهرستان "قروه" کردستان به افراد مختلف فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده به دادسرا منتقل و با دستور قاضی روانه زندان شد.


دستگیری اراذل‌واوباش درعملیات غافلگیرانه

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری پنج نفر از اراذل‌واوباش که اقدام به‌قدرت نمایی و قمه‌کشی کرده بودند، در پنج عملیات غافلگیرانه خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعی" گفت: در پی شکایت شخصی به هویت معلوم از چندین نفر به اتهام ضرب‌وجرح عمدی با چاقو و قمه، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات انجام‌شده گفت: در گاراژ "هجران" واقع دریکی از مناطق شهر همدان با متشاکی که شخصی سابقه‌دار و شرور می‌باشد به خاطر اختلاف حساب درگیر شدم که وی به‌اتفاق چندین نفر از دوستان خود در محل اعلامی حاضر و با آلات قتاله (چاقو و شمشیر) مبادرت به‌قدرت نمایی و ضرب‌وجرح من و عابران کرده و از محل متواری شدند.

سرهنگ زارعی در ادامه افزود: با توجه به جو ناامنی ایجادشده که باعث رعب و وحشت اهالی محل شده مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و بلافاصله متهم موردنظر شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول گفت: طی بازجویی فنی که از متهم به عمل آمد، به بیان واقعیت به‌صورت صراحت اعتراف کرد و به درگیری و ضرب‌وجرح عمدی شاکی و حاضران در محل به‌اتفاق دوستان خود اقرار نمود.

وی ادامه داد: با همکاری متهم و هماهنگی مقام قضایی، همدستان او در چهار مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که در تحقیقات به‌عمل‌آمده از آنها به‌صورت صراحت اقرار به شرکت در نزاع دسته‌جمعی و قدرت‌نمایی با چاقو کردند.

سرهنگ زارعی بیان داشت: متهمان به همراه پرونده متشکله به دادسرای عمومی همدان منتقل که همگی با قرار صادره از مراجع قضایی روانه زندان شدند.


دستگیری دو نفر به اتهام ضرب جرح عمدی با چاقو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان از دستگیری دو نفر متهم به اتهام ضرب جرح عمدی با چاقو خبر داد

سرهنگ "رضا زارعی"گفت: در پی شکایت فردی به هویت معلوم از دو نفر به اتهام ضرب جرح عمدی از ناحیه سر، قفسه سینه و خلف کتف به این پلیس، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی این پلیس همدان قرار گرفت.

وی افزود: در بازجویی به‌عمل‌آمده از شاکی، وی اظهار داشت: شخصی به هویت معلوم به‌اتفاق دوستش با توجه به خصومت قبلی با طرح نقشه از پیش طراحی‌شده با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ نقره‌ای‌رنگ وی را از یکی از مناطق شهر همدان به‌طرف روستایی در این شهرستان برده و او را با سلاح سرد از ناحیه اعلامی مورد ضرب‌وجرح عمدی قرار داده و از محل متواری شدند.

سرهنگ زارعی در ادامه گفت: با استفاده از امکانات فنی و پلیسی، محل اختفای متهمان یادشده مورد شناسایی قرار گرفت و متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه گفت: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به‌صراحت به جرم ارتکابی اعتراف کردند و متهمان به همراه پرونده متشکله به دادسرای عمومی همدان دلالت و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار