مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همزمان با میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) طی مراسمی بهاره شفیعی را به سمت معاون فرهنگی این اداره کل منصوب کرد.
کد خبر: ۲۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 10 April 2015
به گزارش تابناک فارس و نقل از شبستان،دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (20فروردین) در مراسم معارفه معاون فرهنگی این اداره کل که همزمان با برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شده بود، گفت: معاونت فرهنگی یکی از معاونت های حساس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که زمینه ارتباط و حضور فرهنگوران و اصحاب فرهنگ و هنر را فراهم می کند.

وی با اشاره به سابقه 9 ساله احمدرضا نداف در سمت معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، خاطرنشان کرد: ایشان در طول تصدی این مسئولیت اهتمام ویژه ای در برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله نمایشگاه های بین المللی کتاب، جشنواره ها و مسابقات فرهنگی داشتند که جای تقدیر و سپاس دارد.

این مقام مسئول ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و تقدیر از بانوان کارمند شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات و بخش های تابعه، بانوان هنرمندان و فعالان رسانه، گفت: این قشر گرامی در هر زمان در برنامه های فرهنگی و هنری حضور فعال داشته اند و تلاش آنان کمتر از مردان نیست بلکه گاهی نیز مردانه تر بوده است.

حضور اصحاب فرهنگ در اداره کل ارشاد می تواند عنصر فرهنگ و هنر را برجسته کند

بهاره شفیعی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در مراسم معارفه خود ضمن اشاره به اینکه حضور اصحاب فرهنگ در اداره کل ارشاد می تواند عنصر فرهنگ و هنر را برجسته کند، گفت: این اداره کل خانه تمام فرهنگوران و اصحاب فرهنگ و هنری است که در فارس حضور دارند.

وی تاکید کرد: این حضور می تواند قابلیت تاثیرگذاری در همه جامعه را داشته باشد و عرصه ای برای معرفی فرهنگ و هنر فراهم کند.

خاطرنشان می شود، در این مراسم که با حضور سیده معصومه دستغیب، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس برگزار شد؛ ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزنده احمدرضا نداف در طول 9 سال تصدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بهاره شفیعی به عنوان معاون فرهنگی این اداره کل معرفی و از بانوان فعال در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری و همچنین بانوان شاغل در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: ارشاد فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار