گلایه از رواج یک فرهنگ غلط:
چرا ،عده ای از سود جویان و کلاهبرداران با سوءاستفاده از صداقت مردم با شعار اینکه کارشناسان بیمه از جیب مایه نمی گذارند، پول دولت است؛ دست به تقلب و تخلف هایی در پرونده های بیمه ای میزنند؟
کد خبر: ۲۱۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 27 April 2016
نشست مسئولان بیمه ایران با فرماندهی پلیس راه و راهنمایی رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،روز سه شنبه,  مدیر کل بیمه ایران استان به همراه معاونت فنی, معاونت مالی و همچنین مسئولین انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران, طی دو نشست پی در پی از تلاش های عیدانه راهنمایی رانندگی استان و همچنین پلیس راه محور یاسوج_اصفهان در جهت سلامتی بیشتر رانندگی در عید نوروز امسال تقدیر به عمل آوردند.
این نشستها, بهانه ای شد تا به صورت کلی, مسائل مهم دخیل در حوزه ی حمل و نقل و نقش صنعت بیمه به عنوان سازمان مسئول برقراری امنیت فکری برای رانندگان در حیطه ی مربوط به حمل و نقل جاده ای بررسی گردد.
بیمه از جیب دولت خرج می کند؟
در ادامه به بیان مسائل جزئی بیمه ای و همچنین پرونده های تقلبی و تخلفی که میتوان با مشارکت و تعامل بیشتر افسران راهور و شرکتهای بیمه گر مرتفع گردند، پرداخته شد. سپس با تاکید این مطلب که صنعت بیمه و راهنمایی رانندگی دو عضو مهم از خانواده حمل و نقل جاده ای کشور میباشند ، نتیجه گفت وگو به این انجامید که میتوان با مشارکت در حوزه های مختلف مربوط و همچنین تعامل ویژه در زمینه های مختلف به افق روشنی در جهت بهبود شرایط فعلی وضعیت پرونده های نامبرده (تقلبی و تخلفی) رسید.
در این نشست عنوان شد:یکی از  راه حلها، همکاری های بین سازمانی در میدان فرهنگی است ، به این صورت که طی هماهنگی های لازم  بروشورهای فرهنگیِ مهندسی شده برای سنین مختلف با تاکید بر سنین کودک و نوجوان و همچنین استفاده از پیام های ترافیکی در سیمای استانی ، رادیو و ... میتوان به این مهم دست یافت.
در پایان این سوال مطرح شد که چرا ،عده ای از سود جویان و کلاهبرداران با سوءاستفاده از صداقت  مردم با شعار اینکه کارشناسان بیمه از جیب مایه نمی گذارند، پول دولت است؛ دست به تقلب و تخلف هایی در پرونده های بیمه ای میزنند؟
سوال زیر در گفته های مدیرکل, معاونت فنی, معاونت مالی و همچنین مسئولین انجمن صنفی نمایندگان بیمه نامه, در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.
براستی کارشناسان بیمه از جیب خودشان مایه میگذارند یا از جیب دولت؟ یا از هزینه هایی که از محل فروش بیمه از جیب همین ملت دریافت کرده اند؟ 

گزارش و عکس:محمد رفیعی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس بیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
توجه کنید ، فقط سؤالات مبهم و بدون هر گونه پاسخ و اظهار نظر و حتی صحبتی توسط افراد حاضر در جلسات در رابطه با موضوعات مطرح در جلسات ، شما چه هدفی از این موضوع دارید ؟ موضوعی بدون سؤال مشخص ، با طرح سؤالی غیر منطقی و مبهم ، عدم درج هر گونه نظر ، اکتفا به درج تعدادی عکس و بس ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار